Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Det er st.hansaften, og her sitter vi ved pc'en? Hvorfor? I mitt tilfelle litt "trøst" fordi jeg har en samboer som er så forbanna sær at han jobber med noe i garasjen istedetfor å dele en vin og en biff med meg. Han hadde invitert noen venner av seg, og da de ikke kunne komme, (som vi fikk vite for flere dager siden), har han bare koblet ut. Jeg har spurt flere ganger de siste dagene, og i løpet av dagen, hva han kunne tenke seg å gjøre, han svarer ikke engang. Så nå skal jeg jobbe litt, jenter. Kan vel ikke sitte og furte, heller. Jobbe alene med et glass vin, høres vel greit ut!
Azi Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har 3 små barn og dem legger seg tidlig. Mannen min er på jobb. Så derfor sitter jeg her foran skjermen. Egentlig så skal jeg legge meg snart! *Enda mer tragisk*
Gjest Sille Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Fordi jeg har flyttet til et nytt sted, og dermed kjenner jeg ikke så mange ennå å feire St. Hansaften med. Og dessuten er jeg skikkelig fredagstrøtt! Ser fotball, leser litt og surfer litt. Deilig avslappende kveld!
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Da er det jo kanskje til og med litt hyggelig, med de søte små i deilig søvn, og litt stille og ro i huset ? Her gikk saken nettopp fra tragisk til komisk, idet han avluttet jobbinga og spurte hva ejg har lyst til å gjøre Nei, nå er kvelden og humøret mitt kjørt, gitt - ihvertfall i forhold til han (selv har jeg det jo helt ok med meg selv, har latt irritasjonen slippe taket) Ha ei fin natt - sommerens lengste! Sov godt!
Malia Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 Fordi nå er vi ferdige med å grille, jeg har fått gått meg en tur med noen venninner og nå er jeg trøtt og skal legge meg snart.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 Barn i seng, mann i dusjen, meg i ventemodus. Skal gøfle godter og kose meg mens mannen masserer tottittene mine. Myse litt på skjermen av og til og småsludre ut over natta til vi går og ****** og sover. Grilleting i morra!
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 Fordi jeg er singel, og hadde så magevondt i sted at jeg avlyste avtalen. Men får telefoner, og mas og ringer selv, fordi jeg kjeder meg, er blitt lovet kraftig kjeft om jeg ikke møter opp i juli på et møte-. Koser meg i alle fall, i trusa og med t-shirts. ¨ Galere kan det ikke bli. Men kjedelig,når dere spør jo...
Gjest Ava Skrevet 23. juni 2006 #10 Skrevet 23. juni 2006 Mannen min sover - han skal på jobb kl. 3 i natt. Eldstesønnen er hos kjæresten sin .. og yngstemann sitter på rommet sitt og ser film. Jeg nyter slike kvelder hvor jeg sitter i sofaen med laptopen min, har på TV i bakgrunnen og koser meg med druer og kaffe Vovsen ligger og sover på gulvet foran meg ... dette er livet - slike fredager kan jeg sitte oppe til langt på natt og bare nyyyyyte hvert øyeblikk. Jeg har så mye å være glad for og det er i slike stunder jeg får tid til å tenke over hvor heldig jeg egentlig er
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #11 Skrevet 23. juni 2006 Ingenting på tv-en, ingen avtaler, og samboeren prioriterer andre ting enn meg. Så da er det bok eller pc som står igjen. Og jeg er LEI av bøker nå…
Spoven Skrevet 23. juni 2006 #12 Skrevet 23. juni 2006 Fordi mannen min er en lang flyreise unna, og jeg har tre små som sover. Og ingen er så veldig villige til å være barnevakt. Men grilling og sånn kos kan tas en annen dag, det er ikke som julaften heller...
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #13 Skrevet 23. juni 2006 Jeg skal flytte i morgen, så jeg skal egentlig pakke
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #14 Skrevet 23. juni 2006 Jeg sitter her fordi jeg har hatt en travel dag, er enslig med store barn,og nå er eldstemann gått ut med kjæresten, etter at vi har spist en bedre middag sammen. Og jeg nyyyyter det!- Gløtter litt på Tv innimellom, sjekker mail, chatter litt og altså på KG. Føler meg ikke "unormal" i det hele tatt som ikke sitter og hojer ute i en båt på fjorden med sidrompa og "godt i gassen-folk", selv om det er St.Hans. Snart skal jeg >
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #15 Skrevet 23. juni 2006 woho, jeg sitter her fordi jeg bor i frankrike og de feirer ikke St.Hansaften her!!!! jeg vil ha stort bål!!! buhu.... Jepp, det er egentlig grunnen min. Men jeg feirer litt for meg selv da, med en øl eller fem
Nita Skrevet 23. juni 2006 #17 Skrevet 23. juni 2006 Fordi jeg nettopp er blitt singel, den ene venninna jeg har her, er i Spania og jeg er blakk til mandag ........herregud jeg trenger et nytt liv
Quirky Skrevet 23. juni 2006 #18 Skrevet 23. juni 2006 Fordi jeg nettopp er blitt singel, den ene venninna jeg har her, er i Spania og jeg er blakk til mandag ........herregud jeg trenger et nytt liv ← Du kan godt få mitt. Jeg er riktignok singel og alle vennenne mine befinner seg milevis herfra, men jeg har i det minste 12000 skattekroner på kontoen.
Nita Skrevet 23. juni 2006 #19 Skrevet 23. juni 2006 Du kan godt få mitt. Jeg er riktignok singel og alle vennenne mine befinner seg milevis herfra, men jeg har i det minste 12000 skattekroner på kontoen. ← Gode tanker hjelper de også
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #20 Skrevet 23. juni 2006 Jeg misset bussen til byen for nitti-fjortende gang. Det er opplest at bussene går 23.10 og 23.40, men nå var det plutselig .07. Og ikke .37, men .47. Logikken er forsvunnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå