Gå til innhold

ei dame som ikke slutter å ringe (sms)

Anbefalte innlegg

Gjest Cristoph
Skrevet

for 1 mnd siden møtte jeg ei søt og tilsynelatende snill og NORMAL jente. hehehe.

men det viste seg at jenta er mildt sagt en plage.

hun ringer med hver dag. opp til 5 ganger om dagen og jeg får flere meldinger i fra henne.

jeg avviste henne veldig fort og det ble stille i fra henne i nesten 2 uker. men i går og i dag begynte hun pån igjen.

jeg har sagt det ganske klart til henne at hun er plagsom og at jeg ikke er interessert i å møte henne nå lenger men jenta tar ikke hintet.

hva gjør jeg nå? vil nødig bytte telefon nr på grunn av henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar hun ikke hintet så bør du rett og slett si det rett til henne at du ikke er interessert i henne. Deretter ber du henne stoppe å ringe deg og bombardere deg med sms. Dette vil nok stoppe henne.

Skrevet

Ikke svar? Etter et par måneder pleier de å ta poenget.. :roll:

Enten det eller å være direkte slem. Funker det også (til slutt), men føles kjipt.

Skrevet

Du må nok være mer bestemt her gitt.

Si det rett ut at du ikke er interessert og be henne la være å plage deg.

Skrevet (endret)
jeg har sagt det ganske klart til henne at hun er plagsom og at jeg ikke er interessert i å møte henne nå lenger men jenta tar ikke hintet.

hva gjør jeg nå?

Her må det nok sies i fra veldig klart.

p.s: Få kaninene i sikkerhet! :ler:

Endret av quirky
Gjest Tanita
Skrevet

Skjønner ikke at hun gidder å stå på sånnnår hun får så lite respons tilbake...

Gjest gjest1
Skrevet

Hvis du har vært så direkte som du sier virker hun jo noe smårar... Mange sånne damer...

Enig om at du bør passe på kaninene dine nå ja...

Skriv en mld hvor du sier at "slutt å kontakte meg, jeg er ikke interessert i å snakke med deg", evt kan du true med å anmelde henne

Gjest Cristoph
Skrevet
Skjønner ikke at hun gidder å stå på sånnnår hun får så lite respons tilbake...

hvis du hinter om at jeg gir respons så har du litt rett. jeg gjorde det i begynnelsen men etter hvert var det noe merkelig ved henne som gjorde at jeg sa i fra ganske klart om at dette ikke var av interesse.

har heldigvis ikke hørt i fra henne siden jeg skrev her. håper jeg slipper å true med politianmeldelse. hehehe

Gjest Cristoph
Skrevet

takk for godt råd Nigo-san :ler: det fikser seg nok.

Gjest Gjest
Skrevet

Enig med Nigo-San, IKKE SVAR.

For hvis du svarer og er avvisende, så er det likevel ET SVAR, om du skjønner, hun får høre stemmen din. osv.

Men om hun ringer og ringer og det aldri svarer, da gir hun forhåpentligvis opp til slutt.

Gjest Gjest
Skrevet

Hun er helt klart psykopat! Ring polititet og få sperret denne jenta inne!!

Gjest Gjest
Skrevet
Hun er helt klart psykopat! Ring polititet og få sperret denne jenta inne!!

:overrasket: Eh javel..

Til Cristoph, på min telefon så kan jeg sperre innkommende anrop fra visse nummere.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke at det er noen trøst, men har samme problem med en mann, og han har ikke gitt seg etter mange år!!!-(selv om jeg har sagt at jeg har sambo og er overhode ikke interessert!!!!) .....men det er som regel seint om kvelden og i fylla han ringer, gud, som jeg hater det. :frustrert:

Hvordan kan man sperre inkommende anrop, sa du? ;) #ser etter på mobilen#

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje readial knappen har hengt seg opp!

Gjest Gjest
Skrevet

Men hva om hun ringer ham ifra skjult nr da?

Er det mulig å sperre skjult nr også?

Gjest Gjest
Skrevet
Men hva om hun ringer  ham ifra skjult nr da?

Er det mulig å sperre skjult nr også?

Skjult nummer er vanskelig å sperre. Du får muligens sperret ALLE skjulte nummere, men spørs om det er ønskelig.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes at folk kan gi seg til kjenne når de ringer.

Hvor mye koster en telefon med mulighet for å sperre uønskede nummere samt skjulte nummere?( Uten abonnement)

Gjest Gjest
Skrevet
Ikke at det er noen trøst, men har samme problem med en mann, og han har ikke gitt seg etter mange år!!!-(selv om jeg har sagt at jeg har sambo og er overhode ikke interessert!!!!) .....men det er som regel seint om kvelden og i fylla han ringer, gud, som jeg hater det. :frustrert:

Hvordan kan man sperre inkommende anrop, sa du? ;) #ser etter på mobilen#

Jøsses. Du må da være spesiel?

Skrevet

Hvis du har sagt klart ifra at du ikke er interessert, så er det vel bare å overse henne. Hun gir seg vel når hun ikke får noe mer respons. Hvis ikke, så kan du jo få politiet til å snakke med henne... Tror de kan gjøre det, uten at du går til anmeldelse.

Hehe - du må jo ha gjort et helsikes inntrykk, da :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Jøsses. Du må da være spesiel?

Skulle ønske at jeg var det, men snur problemstillingen og har en anelse om at fyren er stokk dum og at de sosiale antennene hans går innover!!!!! :ler:

I likhet med TSs " sin dame". ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...