Gjest Gjest_Anny_* Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Hei alle sammen Sikkert en tråd om dett fra før, men jeg forsøker allikevel. Jeg er en jente på snart 30 og sliter fortsatt med dårlig hud, kviser, whiteheads og blackheads. Spesielt sliter jeg med whiteheads. Store områder rundt kjevene og oppover mot kinnene har "blå/hvite områder" under huden. Talgansamlinger, går jeg ut ifra. Dette plager meg mye for tiden, blir deprimert... Noen som har gode råd og evt erfaringer de vil dele med meg? Skulle gjøre meg veldig glad
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Det beste du kan gjøre er nok å ta en time hos en hudpleier som kan anbefale deg noen produkter som passer akkurat din hud.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 når det er så mange forsjellige merker å velge mellom, hvordan velger man? Dermatologica, Dr.Hauschka (skrives det slik??) , MD.....?? noen hudpleiere/salonger bruker ett merke, andre bruker et annet, og alle sier at det de har er kjempebra !! ??
Snasen Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 når det er så mange forsjellige merker å velge mellom, hvordan velger man? Dermatologica, Dr.Hauschka (skrives det slik??) , MD.....?? noen hudpleiere/salonger bruker ett merke, andre bruker et annet, og alle sier at det de har er kjempebra !! ?? ← Tviler på at dermalogica eller Dr.Hauschka vil funke på dette (milde produkter). MD-F der i mot vil nok duge. Jeg ville gått til en hudpleier som fører MD-F.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #5 Skrevet 24. juni 2006 Jeg har ikke noe særlige hudproblemer selv, men jeg vil anbefale deg jeg også til å gå til en hudpleier som fører MD siden du sliter med spesifikke problemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå