Rannva Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Har vi rett på kontantstøtte når barnehagen til vesla har stengt? Den holder stengt i hele juli.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Hva hvis man ikke har barnehageplass lenger (sa den opp fra 30.juni). Da kan jeg vel søke om kontantstøtte? Ungen min har ikke fått ny bhgplass dit vi flytter.
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Nei, dere får ikke kontantstøtte da ← Hvor er logikken i det? Da kontantstøtten kom fikk vi den i alle måneder......
Azi Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Tror dere får så lenge hun ikke går i barnehagen den mnd! Vet at noen andre har fått det på NM!
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 Hvor er logikken i det? Da kontantstøtten kom fikk vi den i alle måneder...... ← Åja, nå skjønte jeg, tror jeg, hun får ikke ks til vanlig og ville ha den mnd barnehagen var stengt..... Nei det får men vel ikke nei.
Heidipia Skrevet 24. juni 2006 #8 Skrevet 24. juni 2006 For et rart spm...hvorfor skulle man fått det? Man har jo betalingsfri i juli. Har i allefall ikke hørt om noen som ikke har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå