Månemann Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Noen som har tips til noe jeg kan drive med på fritiden i Bergen? Jeg ønsker å engasjere meg i noe sammen med andre personer. Er det noen lag eller organisasjoner som det kan være verdt å ta en titt på? Selv tenker jeg at miljøvern kunne verdt tingen siden dette er noe som engasjerer meg. Men hvilke slike organisasjoner finner vi i Bergen? Og det viktigste, om de arrangerer fritidsaktiviteter, kurs, sosialt samvær osv.? Takker for svar
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 De jeg kommer på er "de grønne", framtiden i våre hender, vegetarforeningen, og sikkert et par til.
Månemann Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2006 Takker så meget Jeg tror det blir fremtiden i våre hender da
Gjest Hilde79 Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Stikk innom Studentersamfunnets arrangementer på kvarteret hver tirs, ons og tors for billig øl og hygge! Men du må vente til semesterstart assa. Er du student kan du være med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå