Williams Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Skal på sukkerfest med noen venninner i morgen. Flere som skal? Har aldri vært på noe slikt før, noen som har noen erfaringer??
Gjest Chantal Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Hva er sukkerfest? ← Det lurer jeg også på.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Hva er sukkerfest? Hvis det har med godteri å gjøre så er jeg der! Men hvor i norge er det? Ser for meg at det er noe alà skumparty eller popcornparty...
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Singelfester som arrangeres av disse her: http://www.sukker.no/index.php?page=main
aline Skrevet 25. juni 2006 #6 Skrevet 25. juni 2006 nå, var du der da? var det bra? har aldri vært på festene men har hørt mye bra om dem.
Buster Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 Regner med at dette er en salgsgimmik fra begynnelsen av, men artig greie som sikkert Fedon og Grethe Rode kommer til å digge. Skjønner ikke helt greien, inviterer man alt man har av venner og gumler bamsemums til man ser mannen med jåen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå