Linnie Skrevet 18. desember 2002 #1 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg har problemer med veldig stiv nakke og skuldre, og har blitt anbefalt å gå til naprapat. Er det noen her som har erfaring med dette? og evnt. har en god klinikk å anbefale? Hva koster en time der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirkeline Skrevet 18. desember 2002 #2 Del Skrevet 18. desember 2002 Heisan! Jeg kan trygt anbefale en naprapat, som behandler dypere enn en fysioterapeut. Jeg oppsøkte naprapat for et par år siden, etter et sykehusopphold. Jeg var stiv i nakken og skuldrene, og hadde konstant hodepine, etter at jeg var blitt så anspent pga. situasjonen. Det tok ikke mange behandlingene før jeg var merkbart bedre, og hodepinen forsvant. Det blir forholdsvis kostbart, ettersom legene ikke kan henvise til naprapat-behandling, og dermed ikke får dekket noe av trygdeetaten. (Det var snakk om det, men tror ikke det har blitt noe åpning for det). En behandling kostet den gang 450,-, og varer i ca. 3/4 time - 1 time. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 18. desember 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 18. desember 2002 Tusen tusen takk! Jeg tror jeg skal prøve meg selvom det er kostbart, nå er det nesten uutholdelig! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå