Lilletrollet Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 http://www.vocalicious.com/empty_arms/empty_arms_mod.html Fant denne linken igjen(den har vært oppe her før) Det er sikkert flere enn meg som tenker,gråter og kjenner seg igjen i denne! Det kunne like godt ha vært meg som hadde skrevet den...
Holly Hobbie Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Sikkert mye mange kan kjenne seg igjen i der. Men for meg er den litt vel amerikansk...kanskje jeg bare er kynisk!
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Sikkert mye mange kan kjenne seg igjen i der. Men for meg er den litt vel amerikansk...kanskje jeg bare er kynisk! ← Hvor lenge har du egentlig vært prøver?? Tror hvis du hadde vært prøver i flere år,så hadde du sett litt anderledes på det! Jeg mener ikke dette som noe negativt for deg,men det å ha vært prøver i flere år er faktisk sårt og vondt for mange! Synes den var fin jeg! Gråt når jeg leste!
Blueberry Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Kjenner meg igjen i en del av det ja... Ikke noe spesielt amerikansk ved den synes jeg. Det kunne like gjerne vært skrevet på norsk. Men jeg tror jeg skjønner hva du mener likevel, Holly Hobbie.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Regner med det er slik det føles, ja. Nå er ikke jeg prøver, men kan tenke meg at det er tøft ja. Likevel synes jeg at den der saken var noe søtt kliss og melodramatisk...
ceca Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Tårene mine rant. Jeg føler med dere. Det er tøft, og det er tungt. Ceca
Scorpina Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 Mailet linken til en venninne. De hadde sånn ca 72 PP'er uten at det skjedde noe....ufruktbar fikk de vite. Mannen hennes har dårlige svømmer. Prøvde ca 2 eller var det 3 IVF's - intet! Hun sa at teksten som var på den siden var som om hun kunne sagt det selv. Hun kjente seg igjen 150%.... De har nå adoptert og har nå fått ei flott jente fra Bulgaria
Tilde Skrevet 10. juli 2006 #8 Skrevet 10. juli 2006 Absolutt til å kjenne seg igjen i.. Men den var finere før, med flere babybilder, var mer levende og "ekte" da. Bildene nå var mye mer sjøbilder,blir litt mer ja...distansert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå