Malia Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Ja hva skal du i kveld? jeg skal grille med familien.
Hottentotten Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Jeg skal ingenting spesielt i dag.. Jeg er blitt sjuk, så jeg ligger her og tar i mot all trøsten jeg kan få Skulle egentlig grilla og kost meg sammen med samboeren, men det kan vi også gjøre en annen gang. Jeg har ingen sterke tradisjoner på St.Hans, jeg har pleid å jobbe, så for min del føles dette som en helt vanlig dag for meg.. Kos deg i kveld Malia
Gjest Tanita Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Skal kose meg maks her hjemme alene med hunden og masse godt å spise!
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Er det bare skandinaviere som har sankthans/midsommar? Her i frankrike tror jeg ikke de feirer noe slikt, vaffal ikke på denne tiden... SÅ, min dag blir nok helt "vanlig"
Gjest Sille Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 Spise smågodter mens jeg ligger på sofaen og leser krim.
Ottine Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 Pleier alltid å feire St.HAns nede ved fjorden - med bål og full pakke...Men i dag er vesla syk så vi blir hjemme.. Har grillet og kost oss og nå sitter mannen og jeg med hver vår øl!
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 Skulle ingenting pga at det er st.hans, men var bedt til ei venninne. Men meldte avbud, så det blir internet og en bok... Snakket nettopp med henne i tlf, men jeg er ikke bedre så jeg føler ikke for å være annet enn alene. Litt kjedelig, for det hadde vært mye hyggeligere å være der nå.
punktom Skrevet 23. juni 2006 #10 Skrevet 23. juni 2006 Er det bare skandinaviere som har sankthans/midsommar? Her i frankrike tror jeg ikke de feirer noe slikt, vaffal ikke på denne tiden... SÅ, min dag blir nok helt "vanlig" ← Jeg tipper slikt er vanligere her i nord hvor vi har så store forskjeller på varigheten av dagslys fra årstid til årstid.
Gjest lilletroll Skrevet 23. juni 2006 #12 Skrevet 23. juni 2006 Ja hva skal du i kveld? jeg skal grille med familien. ← Er på jobb og skal være der helt til i morgen
Gjest Sativa Skrevet 23. juni 2006 #13 Skrevet 23. juni 2006 "feiringen" er nå over for min del. Har vært i bursdag til bror på pappas hyttte. Grilla og sånn. Fast hvert år det. Litt moro, ganske slitsomt og veldig stressende :-)
momo Skrevet 24. juni 2006 #15 Skrevet 24. juni 2006 Var bare på besøk hos familie. Tror det er mange som heller feirer dagen i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå