Gjest zanda Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Hei alle ! :-) Er en mann som så gjerne skulla hatt litt tips og hjelp i forbindelse med sammlivet ! Har seg nå sån at jeg sliter med dama ! Vi har vert sammen i 10 år og har to barn på 5 og 11, for de første så har vi ikke lengre noe tilfelles, vi har ikke noe serlig og prate om og gjør de sjeldent ! selv om vi prøver å finne på noe sammen ! I dei siste 8 åra så har jeg nesten hver kveld lagt meg for meg selv, da hun er hjemmeværende så er hun opp langt ut over natta og ser henne i senge om mårran når jeg står opp ! De to gangene i året at hun tar initativ på sex så kommer rompa hennes inn under min dyne, de er liksom forspillet hennes ! opp igjennom åra så har jeg prøvd alt mellom himmel og jord for å få henne litt mer interesert på koz, men ingen ting nytter ! Jeg er kansjkje for snill som en venn sa men er vel bare sån av natur, har en flott jobb som jeg tjener veldig bra på (sån at hun kan være hjemmeværende om hun vil ) bruker mye tid sammen med barna noe som jeg setter stor pris på og syne er veldig morsomt ! Selv om tanken på å være utro har ver innom maaaange ganger så har jeg ikke vert det ! Det stor spørsmålet mitt er om dere syns jeg skal gå fra hun !? Syns det er veldig vanskelig og event gå fra hverandre pga barna !? Tenk å hatt ei som man kunne ha det morsomt sammen med, finne på ting sammen med, ha flott koz sammen med, ! Håper noen her kan gi meg noen tips og si hva dere mener ! Ha en fin dag alle !
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Jeg regner med dere har pratet om dette, eller? Det du beskriver er ingen god mønster å bygge et langvarig forhold på. Ikke vil det være bra for barna heller, hvis de opplever misnøyen deres. Det er vel verdt å oppsøke en familierådgiver. Det er ingen nederlag å få hjelp fra en annen, sepsiellt ikke når det er professionelle folk som kan dette. Har selv gjort dette og fått god hjelp. Å finne seg en på si vil gir deg noen kjekke stunder inn i mellom, men vil ikke løse noen problemer hjemme. Hvis du blir oppdaget, vil det gjør ting verre. Ryddigst å gjøre noe aktivt med forholdet du er i nå før du leter etter alternativer om det måtte være ny dame eller noe annet. Det virker som om du har tålmodighet til det.
Viviwoom Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Synes vel også at dere burde tenke på rådgiver
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Skriv et brev til henne og forklar like bra som du gjør her. Kanskje hun våkner opp?
Gjest Aethra Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Familierådgivning kan jo være verdt ett forsøk først. Mange tilbyr nesten gratis rådgivning, Kirkens Familievernkontor, tror jeg f.eks. er bortimot gratis. Lykke til
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Hvor ofte tar du intiativ til sex selv? Ikke for å kverulere, men det virker som dere begge tror at lysten er borte og er redd for å ta intiativ. Vet ikke jeg, men det går an å forsøke å gjøre noe mer ut av hverdagen, også uten profesjonell hjelp.
Gjest Chrizzy Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 Du har kanskje svaret på det selv, om du har prøvd å gjøre ditt, at du har strekt deg så langt som du kan? Har dere hatt det bedre i perioder? Hva var grunnen til at det var bedre da? Var det noe du gjorde annerledes? Noe hun gjorde? Spørsmålet er vel egentlig, har du håp enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå