Gjest Gjesta Skrevet 24. juni 2006 #21 Skrevet 24. juni 2006 den filmen har jeg sett, og det er fake! De putta på en liksom fit** utenpå liksom. ← Puh. Ble nesten litt lettet over å høre det
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2006 #22 Skrevet 24. juni 2006 Jeg tror kanskje at dette ikke kan være helt seriøst. En halvannen liters brusflaske har vel samme omkrets som hode på et nyfødt barn vil jeg tro, og i løpet av graviditeten blir faktisk bekkenet mykt på grunn av hormoner FORDI babyen skal kunne komme ut den veien... Det er skjellett rundt inni der, det er ikke bare muskelvev og slimhinner...
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #23 Skrevet 25. juni 2006 Jeg er ei jente på 16 år. Jeg onanerer ofte og lenge, og synes jeg blir større og større der nede. Tidligere har jeg fått inn ei 1.5 liter brusflaske (bunnen først, som på panteautomaten på Prix). Nå klarer jeg enkelt ei 1.5 liters flaske med litt smøring. Er jeg unormal? Er det farlig? Jeg har ikke vært gravid eller noe. Jeg trenger ikke å bruke mye tid for å få inn en 1.5 liters soloflaske... Kjæresten min har fått inn begge hendene, men han synes det er sexy og trøster meg. Han sier at det er en fordel når jeg skal føde for da revner jeg ikke. Og det er sikkert bra. Men jeg føler meg så unormal... Har slitt med dette i mange år, selv om det ikke synes så godt i dusjen. Nå onanerer jeg bare med 1.5 liters flasker, for det er det som er deiligst. Men kan jeg bli større av det? -Redd. ← for å bli smalere nedentil du må ikke onanere så ofte. ettervert du vil ikke ha mann heller. derfor for stor hul du har,du forstår ikke eller kjenner ikke noe av kukken. hvie du forsetter sånn kan bli avhengig av solo flasker
Vela Skrevet 26. juni 2006 #24 Skrevet 26. juni 2006 for å bli smalere nedentil du må ikke onanere så ofte. ettervert du vil ikke ha mann heller. derfor for stor hul du har,du forstår ikke eller kjenner ikke noe av kukken. hvie du forsetter sånn kan bli avhengig av solo flasker ←
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #25 Skrevet 26. juni 2006 Åååååh nei det er jo vakum i flasker med tuten først! Tenk om du må gå med den helt til du musefiser (ja jeg har hørt det går) den ut! Hva? ;D
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #27 Skrevet 25. juli 2006 Ville virkelig anbefalt deg å trene skjedemusklene dine - det kan da umulig være noe særlig friksjon for kjæresten din! http://www.raringen.no/article/00150.shtml Sjekk ut den linken der du
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #28 Skrevet 25. juli 2006 Dette er garantert bare tull, skrevet av en eller annen pubertal guttevott med seksuelle komplekser.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #29 Skrevet 25. juli 2006 Jeg er ei jente på 16 år. Jeg onanerer ofte og lenge, og synes jeg blir større og større der nede. Tidligere har jeg fått inn ei 1.5 liter brusflaske (bunnen først, som på panteautomaten på Prix). Nå klarer jeg enkelt ei 1.5 liters flaske med litt smøring. Men jeg føler meg så unormal... Har slitt med dette i mange år, selv om det ikke synes så godt i dusjen. Derfor er dette tulle innlegg
Elastika Skrevet 26. juli 2006 #30 Skrevet 26. juli 2006 Ja, dette MÅ jo bare være tull. Vett du hva.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #31 Skrevet 28. juli 2006 du skal ikke være veldig oppegående for å skjønne at dette bare er tull
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå