Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har akkurat begynt i ny stilling som driftstekniker, og drukner i ny informasjon og dokumentasjon det er kjempespennende, og akkurat dette jeg ville, men ganske så vanskelig også. jeg leter etter en side på nettet der jeg kan slå opp ting og lese... definisjoner, forkortelser, hva er... alt mulig som man trenger å vite om serverdrift egentlig. har brukt siden whatis.com en stund, men er ute etter en side på norsk denne gangen. noen som har en link til meg?
finnslarken Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har akkurat begynt i ny stilling som driftstekniker, og drukner i ny informasjon og dokumentasjon det er kjempespennende, og akkurat dette jeg ville, men ganske så vanskelig også. jeg leter etter en side på nettet der jeg kan slå opp ting og lese... definisjoner, forkortelser, hva er... alt mulig som man trenger å vite om serverdrift egentlig. har brukt siden whatis.com en stund, men er ute etter en side på norsk denne gangen. noen som har en link til meg? ← Jeg kan anbefale denne, men den er ofte veldig treig... du finner i alle fall mye om både servere, nettverk og klienter der. På norsk. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå