Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Har eminem noen sinne laget en sang som ikke handler om Haley, eller der haley ikke er nevnt flere ganger i teksten?
Trebarnsmor Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Den nye sangen handler om deilige rumper, ludre og alt det derre. Skikkelig intelligent budskap. :fnis:
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Den nye sangen handler om deilige rumper, ludre og alt det derre. Skikkelig intelligent budskap. :fnis: ← hva heter den? jeg nekter å tro at haley ikke er nevnt en eneste gang.
Trebarnsmor Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Ja hva er det den heter da.:lurer: Er på radioen, så jeg vet ikke jeg. Move that ass over here eller noe i den dur?
Malou Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Jeg synes i allefall ikke Eminem har særlig mye å komme med lenger, hvis han noen gang egentlig har hatt det da... I begynnelsen syntes jeg i allefall han hadde noe kule låter, men det begynner å bli en stund siden sist.
fuerza Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 Sing For The Moment. Der nevner han vel verken Haillie eller moren? Eller husker jeg feil? Og den sangen er god. Jeg har vært Eminem-fan siden jeg hørte om han i 1999 eller noe. Men synes det har kommet endel mindre bra fra han i det siste. Virker mer kommersielt, og han tar opp de samme temaene igjen og igjen. Fyren har helt klart en vanvittig talent, bare han bruker det rett. Håper han kommer sterkere tilbake snart.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 Sing For The Moment. Der nevner han vel verken Haillie eller moren? Eller husker jeg feil? Og den sangen er god. Jeg har vært Eminem-fan siden jeg hørte om han i 1999 eller noe. Men synes det har kommet endel mindre bra fra han i det siste. Virker mer kommersielt, og han tar opp de samme temaene igjen og igjen. Fyren har helt klart en vanvittig talent, bare han bruker det rett. Håper han kommer sterkere tilbake snart. ← Den sangen er god kun pga refrenget ikke er hans eget
fuerza Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 Den sangen er god kun pga refrenget ikke er hans eget ← Mulig det. MEN han var iallefall smart nok til å grave frem det refrenget og bruke det til noe fornuftig.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #10 Skrevet 23. juni 2006 Jo, kommer an på hvordan du ser på det. Jeg liker ikke at folk gangbanger og voldtar fine gamle sanger så til de grader at jeg ikke kan tenke på nåværende artist hver gang jeg hører originalen. Led Zeppelin - Kashmir f.eks. Puff Daddy tenker jeg på hver gang
Gjest meya84 Skrevet 23. juni 2006 #11 Skrevet 23. juni 2006 synes eminem sutrer alt for mye i tekstene sine jeg Legger til at jeg er noen stor fan, så har vel ikke hørt halvparten en gang.. kun 2-3 sanger jeg har likt siden han kom med den første...
Gjest Ava Skrevet 23. juni 2006 #12 Skrevet 23. juni 2006 Ja hva er det den heter da.:lurer: Er på radioen, så jeg vet ikke jeg. Move that ass over here eller noe i den dur? ← Mener du "Shake that" (ass for me, shake that ass for me...) ? Den er jo ikke akkurat ny - men jeg synes sangen er vanvittig kul. Den har så fine rytmer og den er genial å ha på Mp3-spilleren når man er ute og sykler .. får lyst til å trene rompa litt ekstra Jeg synes Eminem er utrolig talentfull - selvom han ofte har litt grove tekster så er melodi og rytme bare helt fantastisk...
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #13 Skrevet 24. juni 2006 Har eminem noen sinne laget en sang som ikke handler om Haley, eller der haley ikke er nevnt flere ganger i teksten? ← Ja, det har jeg også lurt på. Fatter ikke at folk gidder å høre på en sutrete fyr som bare synger om besteforeldrene sine, tanter, onkler,kona , mora og barn. Anbefaler han å ha et familiemøte hvor hele slekta møter opp og får snakket ut sammen (gjerne med psykolog), slik at resten av verden slipper å bli plaget av disse greiene mer. De får ordne opp seg i mellom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå