Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Er det noen som har Coop-medlemskort her? er det veldig mye fordeler med det kortet?

Det er så utrolig mye mas om dette medlemskortet når man handler på Coop. Jeg går ut i fra at de ansatte har fått beskjed om å spørre hver enkelt om de har medlemskort, men jeg synes det er et forbanna mas. NEIIII jeg har ikke medlemskort, sier jeg akkurat i det damen i kassa åpner munnen for å spørre. hadde jeg hatt et medlemskort så hadde jeg vist det frem ved betaling. Murr! Vurderer å skaffe meg det jævla medlemskortet for å slippe mer mas :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det står en del info om kortet på coop sine nettsider. Jeg vurderte å skaffe meg et, men mener å huske at det var litt dyrt å kjøpe det. Til mitt lille bruk, ble det i hvertfall dyrt. Nå bruker jeg kun ekstrakortet til mora mi, sel vom vi ikke bor sammen. ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Hah, jeg har jobbet i coop forretning, og YES vi blir tvunget til å spørre ALLE om de har kort.... Vi kan ikke noe for det, blir sjekket hele tiden, så vi er nesten nødt om vi skal holde toppen av butikken/coop fornøyde...

Det koster en 300 i medlemsinnskudd å få dette kortet, men dette er penger du får tilbake når du sier opp coop kortet.

Vil ikke akkurat si at du tjener så mye på å ha et slikt kort, er 1% medlemsutbytte på alle varer, så handler du for 1000spenn, så får du igjen 10 kroner på det...

Så er det av og til at de har medlems tilbud da, litt lavere pris på varer for de som har kortet!

And that's about it!

Handler du som regel på COOP, så er det greit å ha, om ikke, så har det ikke stort å si..

Gjest Gjesta
Skrevet

Det koster 300 kroner ved innmelding, men disse pengene settes inn på en konto der også pengene fra varekjøp blir satt inn. Vi har, og bruker kortet regelmessig. Jeg husker ikke helt hvor mye kjøpeutbyttet utgjør i året, men alle monner drar. ;) I tillegg er det medlemstilbud med jevne mellomrom, med svært gode rabatter, men som etter min erfaring har vært bortimot umulig å slå kloa i.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Vi har det. Greit å få litt utbytte ettersom vi stort sett bare handler på coop uansett.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er så utrolig mye mas om dette medlemskortet når man handler på Coop.

Hmm, vi må vel passe oss for å spørre deg om noe da, siden et enkelt spørsmål oppfattes som utrolig mye mas ;)

For øvrig koster coop-kort 300 kroner å anskaffe seg:

Bli medlem

og medlemsfordelene står her:

Medlemsfordeler

Gjest Gjest
Skrevet

Har brukt kortet i ca 9 år nå, og har spart opp ca 8-9000 som står på kortet. Skal kjøpe meg en feit TV når huset er ferdig oppusset.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har og det er de fordelene som er nevnt over her. I tillegg har de enkelte medlemstilbud der medlemmer kan kjøpe enkelte ting F.eks sykler varmovner osv. i forhold til andre kunder.

I tillegg er kappahl med, og de kjører med jene mellomrom 25 % avslag på alle varer til coop medlemmer+ at det er 1% utbytte der til vanlig.

Det er og rabatt på drivstoff(hydro tror jeg, har ikke bil så det tilbudet vet jeg ikke noe særlig om), enkelte hotellkjeder, noe vi har benyttet oss av et par ganger, og hos netcom.

Gjest Gjesta
Skrevet
Hmm, vi må vel passe oss for å spørre deg om noe da, siden et enkelt spørsmål oppfattes som utrolig mye mas ;)

jepp, når jeg får det spørsmålet HVER gang jeg handler der blir det mas for meg. men jeg har veldig lite toleranse ovenfor mas da, det skal jeg innrømme :)

Skrevet
Jeg går ut i fra at de ansatte har fått beskjed om å spørre hver enkelt om de har medlemskort, men jeg synes det er et forbanna mas.

Ja, de skal spørre etter medlemskortet. Og for oss som har det, så er det greit at de minner oss på det. ;)

Nå bruker jeg kun ekstrakortet til mora mi, sel vom vi ikke bor sammen. ;)

Heldige mamman din! For da tjener hun penger hver gang du handler. ;)

Vil ikke akkurat si at du tjener så mye på å ha et slikt kort, er 1% medlemsutbytte på alle varer, så handler du for 1000spenn, så får du igjen 10 kroner på det...

Så er det av og til at de har medlems tilbud da, litt lavere pris på varer for de som har kortet!

And that's about it!

Handler du som regel på COOP, så er det greit å ha, om ikke, så har det ikke stort å si..

I ditt eget samvirkelag (fylke) får du som regel 3% utbytte, og alle monner drar, vet du.

Medlemstilbudene er dessuten gode tilbud. Så gode at de ofte blir utsolgt.

I tillegg er kappahl med, og de kjører med jene mellomrom 25 % avslag på alle varer til coop medlemmer+ at det er 1% utbytte der til vanlig.

Det er og rabatt på drivstoff(hydro tror jeg, har ikke bil så det tilbudet vet jeg ikke noe særlig om), enkelte hotellkjeder, noe vi har benyttet oss av et par ganger, og hos netcom.

Veldig kjekt med disse fordelene! :Nikke:

Rundt jul hadde de 25% rabatt på KappAhl, ble noen billige julegaver der. :nisse:

Bensinen gjelder på både Hydro og Esso - det er dette vi har spart mest penger på faktisk, siden vi har to biler og stadig må ha bensin.

Coop hotellrabatt har vi også brukt noen ganger (billig).

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi har kort, og jeg henter ut noen hundrelapper hvert år i mars. Helt ok :)

Gjest Gjest
Skrevet

men hvordan får man tilgang til kjøpeutbytte sitt? Vi har ca 700 kr stående, men finner ikke ut hvordan vi skal få de... :ler:

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Vi har coop-kort, siden vi alltid handler på coop, og fyller drivstoff på esso. Den ene prosenten er ikke så mye på hvert enkelt kjøp, men i løpet av ett år det jo penger det er verdt å ta med seg. Og de 20 ørene i rabatt du får i rabatt på drivstoff på esso monner faktisk litt på literprisen, siden bensin er dyrt nok fra før av.

Har også benyttet oss av noen av medlemstilbudene, og synes det er mye der som er interessant, for en gjennomsnittshusholdning. Og de hotellprisene de kan tilby innefor Norge er jo veldig gode, så det er en del å ta med seg der.

Gjest Gjesta
Skrevet
men hvordan får man tilgang til kjøpeutbytte sitt? Vi har ca 700 kr stående, men finner ikke ut hvordan vi skal få de...  :ler:

du går på informasjonen i en Obs butikk :)

Skrevet

Vi handler fast på Obs og får utbytte på oppimot 2000 kroner i året.

Skrevet
jepp, når jeg får det spørsmålet HVER gang jeg handler der blir det mas for meg. men jeg har veldig lite toleranse ovenfor mas da, det skal jeg innrømme :)

:ler: Enig. Jeg skaffet meg kortet for å slippe maset, jeg også. Handler ganske ofte på Coop siden butikken ligger i nabolaget så... Er ikke så mye penger å hente der, men så klart - en krone her og en krone der... Hm, gjesten lenger opp i tråden gav meg en idé. En gang i fremtiden blir det vel anskaffelse av noen nye elektriske dingser her også. Kanskje utbyttet kan brukes da.

Skrevet

Det er mye som det svarer seg å kjøpe på Obs. Jeg har kjøpt DBS sykkel der - billigere enn hos merkeforhandler, samtidig fikk jeg brukt bonuskortet. På Obs bygg selger de maling, grill, hagemøbler, verktøy, og mye, mye mer ... Jeg prøver så langt det går og kjøpe det meste der ...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg jobber selv i en coop butikk, og spør nesten aldri om medlemskortet, bortsett fra når kundene kjøper noe som man får rabatt på, som på dette tidspunktet er 10kr på bleier og 15kr på en pakke med seks kroneis. Tror de fleste hadde blitt ganske lei om jeg spurte de konstant om de hadde medlemskort :s

Gjest lumina
Skrevet
Jeg jobber selv i en coop butikk, og spør nesten aldri om medlemskortet, bortsett fra når kundene kjøper noe som man får rabatt på, som på dette tidspunktet er 10kr på bleier og 15kr på en pakke med seks kroneis. Tror de fleste hadde blitt ganske lei om jeg spurte de konstant om de hadde medlemskort :s

Da gjør du ikke jobben din! Jeg har jobbet, og vi SKAL SKAL SKAL spørre hver gang. Det blir sjekket med jevne mellomrom..

Skrevet

Det er 20 øre rabatt på Esso og 27 øre rabatt på Hydro Texaco på bensin. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...