Gjest utlogget nå Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Jeg snakket med en venn på telefonen i går og han skulle kanskje komme på besøk. Men jeg sendte en melding til han og sa at jeg ikke var i form, så det passet ikke. Da hadde jeg ventet i tre timer, og han hadde sagt at han kom straks. Vi har rotet før, men det var i vinter. Jeg la meg tidlig og slo mobilen på lydløs etter å ha gitt han beskjed. Ved midnatt ser jeg at han har sendt fire sms og siden han kan skrive perfekt bokmål, visste jeg at han var full. Men jeg så det ikke før i dag tidlig. Etter det har han ringt 19 ganger helt til klokken fire i natt. Vi hadde ikke noen avtale om at han skulle overnatte og han kjenner andre som bor her. Han bor ti kilometer unna, så han kunne tatt taxi hjem. Hvorfor ringer han meg 19 ganger? Jeg blir litt skremt. Meldingene var heller ikke hyggelige, så jeg slettet dem. De var korte, men det var tydelig at han var irritert. Jeg blir også litt sint for han kan ikke tro at sitter våken til midnatt og venter på at han kanskje kommer og jeg hadde jo sendt melding om at det ikke passet. Jeg har ikke tatt kontakt med han i dag, men har lyst og skrive en melding om spørre hva han mente med det styret i natt. Men når han virker så sprø så har jeg ikke lyst å ha kontakt med han. Hva ville dere gjort?
Gjest Grønn Frosk Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Med det du forteller virker ikke mannen særlig god. Tror jeg hadde holdt meg unna ham.
Trebarnsmor Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Han ville jeg holdt meg langt unna. Ta å overse han og om han ringer så kan du si at du ikke vil ha videre kontakt. Og forklare grunnen. Hvis det er dette du vil da. Helt ærlig, det er jo ikke normal oppførsel.
Trampe Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Ja, det der var rart. Jeg ville latt være å ta kontakt med han, og sagt at jeg ikke var interessert neste gang han tar kontakt. Si at du liker å sove om nettene, og at når du sier at det ikke passer så passer det ikke. Ferdig med det.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Det er det jeg også tenker. Han eier ikke respekt for andre og det har jeg merket tendenser til før. Jeg tror jeg driter i å melde han og spørre hva som gikk av han i natt. Jeg har ikke noe behov for å ha kontakt med han, og det skremmer meg at folk kan ringe 19 ganger på en natt når de vet at de fleste sover. Det jeg tror, er at han drakk seg full og ikke kunne kjøre hjem også regnet han med at han kunne vekke meg for å få sove her. Men det nytter ikke ringe meg 100 ganger når jeg sover. Jeg synes at jeg hørte dørklokka en gang etter at jeg sovnet, men er usikker. Han kunne tatt en taxi hjem eller vekket søsteren sin som ikke bor langt unna. Han spiller på automater og spanderer på alle, så en taxi har han råd til hvis han har drukket seg full. Er irritert, men skal holde meg for god til å spørre hva han mente med all den ringingen og alle sure meldingene.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har også opplevd at menn har ringt flere ganger i løpet av en natt, samt sendt meldinger. Spesielt en fyr. Men det har bare vært koslige meldinger om at han savner meg og vil se meg... Hvis jeg vil ha tak i noen når jeg er full så ringer jeg en gang. Sender kanskje en melding eller ringer enda en gang hvis jeg ikke får svar, men deretter gir jeg meg. Om det ikke er noe veldig viktig jeg må ha tak i personen for da. Så den mannen som kontakter deg virker ikke helt god. Å ringe mange ganger, ville ikke vært så skremmende om han var interessert i deg og ville møte deg, men når han skriver ubehagelige meldinger og blir sint så er det grunn til å holde seg vekk fra han!
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 det skremmer meg at folk kan ringe 19 ganger på en natt når de vet at de fleste sover... Mange som fester antar gjerne at alle andre fester også! Har våknet opp til endel meldinger hvor det står "kom å bli med på fest!", "nachspiel hos meg", "jeg vil møte deg nå! savner deg" osv... Og det har hendt at det har vært mange ubesvarte anrop i samme slengen.
Viviwoom Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 Yikes! Normale folk holder ikke på slik. Run, Forrest!
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #10 Skrevet 23. juni 2006 Opplevde nesten det samme for noen år siden. Heldigvis hadde søsteren min akkurat gitt meg en sånn trådløs telefon i gave der jeg kunne se hvem som ringte. Jeg var ikke hjemme, men hadde datet han to ganger, og visste at han var i Norge igjen den dagen (hjemme fra jobb), men da jeg så at han hadde ringt over 30 ganger på en kveld, leste jeg inn en melding på svareren der jeg sa at "hei, jeg og xxx er ikke hjemme akkurat nå, men legg gjerne igjen en beskjed". Jeg var nettopp blitt singel og det visste oppringeren, og jeg så at han hadde ringt etter at jeg leste inn på svareren, men han ringte heldigvis aldri mer. Jeg prøvde å få eksen min til å lese inn på svareren, men han nektet og mente det var mitt problem. Det ordnet seg, men fy, jeg ble litt skremt ja...
Gjest Tanita Skrevet 23. juni 2006 #11 Skrevet 23. juni 2006 Jeg traff en gang (lenge siden) en som jeg ikke ville ha noe mer med, fordi han oppførte seg helt sykt. Jeg kutta kontakten - prøvde iallefall! Ba han holde seg unna og la være å ringe osv. Tilslutt sa jeg at jeg hadde fåt meg samboer og at han måtte slutte å plage meg. Da endret det seg til meldinger om natta - aldri på dagen! Meldinger der han skrev ting som ikke var sanne slik at det så ut som at vi hadde noe sammen... Og ringte på natta, ofte opptil 40 ubesvarte! Det endte med at jeg anmeldte han. Han var helt syk! Den dag i dag, hender det fortsatt at han sender ei melding og maser om å være venner. Jeg svarer aldri. Slike folk ligger i "dvale" men gir aldri opp og plutselig tar de kontakt igjen. Sykt...
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #12 Skrevet 23. juni 2006 Han var vel bare full, kåt, frustrert og dum i hodet.
Snasen Skrevet 24. juni 2006 #13 Skrevet 24. juni 2006 selvfølgelig er han sprø. Hilsen Kvinneguiden.
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2006 #14 Skrevet 24. juni 2006 Jeg kjenner også en sånn. Han er ikke farlig, men han tar bare ikke nei for et nei, og han forventer at alle andre er våkne når han er det. Jeg leste om "Værer" at de kan være sånn, at det ikke streifer dem at folk sover når de selv er våkne, og han er vær ja... Innmari synd, han er en innmari hyggelig fyr, oppegående, intelligent, snill, morsom.. helt super på alle måter, men når han har drukket er han helt hemningsløs... Jeg skulle gjerne hatt ham som venn, men jeg tør ikke ta kontakt med ham, for da vet jeg at de nattlige oppringene og maset starter igjen...
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #15 Skrevet 24. juni 2006 Jeg leste om "Værer" at de kan være sånn, at det ikke streifer dem at folk sover når de selv er våkne, og han er vær ja... Er det stjernetegn du tenker på nå? Noe så latterlig... Men jeg har tenkt litt på hvem som ringer til meg, og sender meldinger i ett sett på natta. Den verste er Vannmann... Og de andre som har slike "tendenser" er et par Skorpioner og en Tvilling. Umulig å si noe på bakgrunn av stjernetegn. Fordi om noen har opplevd at Værer er sånn, så trenger det ikke å bety at de fleste Værer "har det i seg". Selv om det står i horoskop eller i spåmannartikler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå