Gjest serox, ikke logga inn Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 jeg våknet opp i dag, og fikk panikk! FOR! JEg er vant til lange, hektiske dager i stallen, hvor jeg går mye, rir mye, generelt sett beveger meg ganske mye, og får i det minste brukt kroppen litt! men nå som det er sommer, og hestene har ferie, så har jeg plutselig lite å gjøre og er redd for at jeg kommmer til å gå og daffe, og spise normalt, som jeg alltid har gjort(bare skjerpe ned litt på godteriet, kremt,host) Det som er skummelt med meg, er at alt legger seg på magen, og jeg har fort tendenser til å få slike ekle håndtak Ikek har jeg motivasjon nok til å spise fiberknekkebrød og ost hele tida heller, og ikke er jeg flink til å trene, iallefall ikke sommerstid! nå har gubben ei diger trampoline her ute, leste et sted at det tilsvarte 15 min jogging, å hoppe på den i fem minutter.. er det en ide? for det er jo gøy :O Lurer og litt på bailine, men er dyrt, og hvis jeg begynner, så må jeg vel gjerne fortsette og.. jeg trenger tips til hva jeg kan gjøre, når jeg er lat og mangler motivasjon! hehe
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 kan jo legge til at jeg er 175 cm høy, og vekta ligger som regel på 73-74..hyl
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 (endret) Hehe, er nesten som å lese meg selv, red og styra masse med hester og jobba i stall gjennom ti år, slutta for tre år siden, og siden det har jeg blitt lat og lagt på meg "masse" Er selv 178 høy og veier nå i underkant av 70 kilo (mesterparten er på/rundt magen...)... Fysj jeg savner å ri!!! Har lite tro på at fem minutters hopping på trampoline er tilsvarende 15 minutter jogging... Om du ikke har motivasjon så er det ikke lett men prøv å jogg litt, gå deg en tur, skaff deg hest på for om sommeren, hehe... Om du har vann i nærheten, begynn å svøm, det er også bra trening for hele kroppen... Endret 23. juni 2006 av Chic
Viviwoom Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Altså, det er jo ingen andre enn deg som kan bestemme om du skal gå rundt og daffe eller ikke Hvis det er vanskelig å trene på egenhånd, så kan du vel bare slå deg sammen med en venninne, eller noe. Gå tur, sykle, bade. Det er jo masse koselig man kan finne på ute, nå når det er sommer
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Jeg syns det er superlett å ut å ta en sykkeltur nå på sommeren jeg, det er bare kanon deilig Hoppe på trampoline er også god trening, hva det tilsvarer i forhold til løping aner jeg ikke. Syns det er deilig å ut å trene, sykle, gå eller jogge nå på sommeren. herlig temperatur, bare det ikke er 30 grader, da styrker jeg med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå