Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere!

Jeg er gått fullstendig lei av alle cd'ene i cd-hylla mi. Trenger ny musikk, men vet ikke hva! Er det noen som har noen gode tips? Jeg er ganske altetende når det gjelder musikk, men styrer helst unna skikkelig hard rock og enkel pop...

Takk for hjelpen!12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tracy Chapmann Collection, den siste til Leonard Cohen, Silje Nergaard, Talk Talk (siste samle cd).12

Skrevet

Kaizers Orchestra, Silje Nergaard, Blink 182, Nemoland, Vamp.12

Skrevet

The Margarets kommer med sin første cd 25 februar.. Løp og kjøp!!! icon_biggrin.gif De har gitt ut noen singler som er kjempebra!!!

Gjest Frøken Dings
Skrevet

Jeg har veldig lyst på den nye til Alanis Morisette som kommer ut på mandag!

Spørs hvilken musikk du liker, da - men Morten Abel er bra, f.eks...12

Skrevet

Takk for mange gode tips icon_smile.gif

Gleder meg også til Alanis-plata som kommer på mandag, men tviler liksom på at den kan overgå Jagged little pill...

Både Kaizers og Margarets har jeg nå hørt såpass mye bra om at jeg nok må sjekke dem ut icon_smile.gif

Flere gode tips anyone?12

Skrevet

Grace med Jeff Buckley... variert og bra.

Alanis plata er sikkert også veldig bra, men den var jo nevnt over. Liker du litt mer rocka saker, kan du jo prøve Foo Fighters.

Hvis du liker jazz er den nyeste til Diana Krall å anbefale. Du kan jo høre på Radka Toneff også, men det er gammel musikk. Grace med Ketil Bjørnstad er en utrolig bra plate synes jeg... den ligger i grenseland mellom jazz og voksenpop. Karl Seglem har også noen bra plater... musikken hans ligger på grensen mellom jazz og folkemusikk.

Håper du finner noe du liker!

12

Gjest Anonymous
Skrevet

*Alisha Keys

*Michael Jackson

*Lambretta

*Lamb

*The Doors

*Robbie Williams

*Moby - Play (litt gammal)

*Anactasia

-------

/Ane icon_wink.gif

Skrevet

sondre lerche har jo fått bra kritikker..

Aliyah, Morten Abel og King of convinience har også fått bra kritikker. Tror jeg,da..

Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale den nyeste CD`en med Morten Abel... 12

Skrevet

Budha-Bar og Cafe del Mare. (alle)

Musikk du helt garantert ikke går lei av. icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte i juli cd'n No Name Face av en amerikansk gruppe som heter Lifehouse.

Det er den beste cd'n EVER!!! Den har stått i spilleren siden juli, spiller den masse og blir aldri lei av den. Den blir bare bedre og bedre!

Hvis du liker denne type musikk (MB20,Dave Matthews etc etc), så liker du nok denne også.

En annen er Camino Palmero av gruppa The Calling. samme type musikk som lifehouse. De har en låt på MTV US top 20.

Skrevet

Hei

Hvis du synes chill house og ambient er bra kan jeg anbefale "Supperclub" cd'ene. Du skal være ganske sær for å ikke like disse.

De er lagt opp på samme måte som Buddha Bar cd'ene, men tro meg, åh så mye bedre icon_smile.gif

Mest sannsynlig fordi de stort sett produseres i Holland hvor den elektroniske musikken stort sett er mer avslappet.

1212[ Dette Innlegg er endret av: jeanie den 2002-02-27 10:44 ]

Skrevet

Syns faktisk han derre nye, hva heter han?

Åååå! Må sjekke!

Erik Faber!

Syns faktisk han var ganske bra jeg!

Lasta ned plata hans igår, veldig ok!

Heather Nova er bra!

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt enig, Heather Nova er UTROLIG bra i kategorien dyktige kvinnelige artister. Synes det er nokså merkelig at ikke flere har hørt om henne, men det er en annen sak. icon_wink.gif Album som Oyster er et must i platesamlinga. "Siren" og "South" er også meget bra.

Har forresten hørt en sang som heter Touch me på radioen i det siste med gruppa Weeping Willows - kjempebra icon_smile.gif

Norske Midnight Choir er heller ikke å forakte - samlecd'n som nettopp kom ut anbefales på det varmeste.

Løp og kjøp icon_wink.gif

Tone S.

Skrevet

Hvis du ikke har hørt St.Thomas, bør du gjøre det.Minner littegrann om Neil Young på en måte..Jeg blir ihvertfall i godt humør av det icon_smile.gif De er fra Norge forresten hvis du skulle lure. Jeg er egentlig mest glad i div.Rock, men det var noe jeg falt for med en gang jeg hørte det.12

Gjest Anonymous
Skrevet

[

HEI AMALIE.

Jeg er en voksen dame som alltid har lyttet mye til musikk. Nå skal jeg til byen og kjøpe røyksopp Pink og kaiser orchestra. Reed snapper er ok..prøv musikk-bibloteket. Kjekke unge menn som har peiling på musikk som kan komme med forslag...

Og ikke minst p.3. der plukket jeg opp bacement jack men den har du kanskje. et par bra låter. zap Mama litt mer acapella...

• 4 år senere...
Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Jan Werner

Fredrik Kempe

Kurt Nilsen

;)

Endret av Sissi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...