Gå til innhold

Hvem inviterer dere?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har ikke begynt å planlegge bryllup enda, men har tenkt litt på det med gjesteliste, ja.

Jeg har veldig liten nær familie, mens hans nærmeste familie er stor. Dersom vi inviterer besteforeldre, foreldre og søsken med tilbehør, blir det bare 2 personer fra min side (foreldrene mine. Jeg er enebarn og ingen av besteforeldrene mine lever), mens det blir 14 fra hans side. Litt skeivfordelt, kan man si. Vi har lyst til å ha et lite bryllup, jeg ser for meg max 20, men det blir jo ikke enkelt når hans side fyller opp 14 plasser...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

vi ber nærmeste familie (altså foreldre, søsken, besteforeldre), forlovere og noen venner.

I det siste har det blitt en del frem og tilbake, og sambo har fått trumfet igjennom at vi skal be onkler og tanter + at han hadde lyst til å be en kusine som han har hatt mye kontakt med.

totalt blir det 41 stk.

har egentlig budsjettert med ca 30, men vi er helt sikre på at noen ikke kommer (langt å reise). så da ordner det seg kanskje på egen hånd ;)

Endret av marsy
Gjest Gjest
Skrevet

Vi har begge STOR familie. Vi inviterer tanter og onkler + nærmeste venner (de vi har god kontakt med) Ender da opp på 100 stk, hadde vi i tillegg invitert alle søskenbarn, med partner, hadde vi vært 170.

Synes 100 er mange, kunne gjerne hatt et mindre bryllup. Men men, man gifter seg jo (forhåpentligvis) bare en gang ;)

Skrevet

Jeg synes også at 100 er mange.

Tankeeksperimentene mine har havnet på ca 90 nå.

(de nærmeste, tanter og onkler pluss de av søskenbarna vi har kontakt med (som er de fleste på hans side, og rundt halvparten på min side)

Det er i alle fall under 100. 100 virket som et så stort og "skremmende" tall. Men 90 er mange nok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...