Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Er det noen her som har hatt bryllupsfesten sin i Det Grunnmurede i Gamlebyen i fredrikstad? Fordeler/ulemper med dette lokalet?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Fikk du noen svar på dette? Hadde dere festen der?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Det er et kjempe fint lokale, tykke mur vegger og en fin stil. Pga rom deling må man ha langbord, men det fungerte kjempe fint:) Et lokale å anbefale:)
Gjest er Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Det er et kjempe fint lokale, tykke mur vegger og en fin stil. Pga rom deling må man ha langbord, men det fungerte kjempe fint:) Et lokale å anbefale:) mener jeg leste at man måtte benytte catering der? ikke kokk? hvordan løste dere det?
Nettepett Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Et alternativt lokale i Gamlebyen er Bombardersalen. Flotte lokaler, og man kan styre med alt selv. Min kusine giftet seg i august, og hadde festen der. veldig fint!
Gjest Gjest:) Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Hei! Jeg skal gifte meg der selv til neste år og må bare si at lokalene er utrolig flotte! Etter tegningerer vi har fått derfra må man ikke ha langbord men kan også dele opp i firkanta åttemannsbord. Man kan også fikse egen catering bare de blir godkjent av de som driver stedet.... (tipper det skal endel til for og ikke bli det....) Grunnen til at kun kokk ikke er lov er at kjøkkenet kun er til anretning. Tilberedning av mat er ikke lov pga noen forskrifter fra mattilsynet. Det koster 10 000 kr å leie (noe som jeg egentlig syns er litt mye...) men tror det blir verdt hver eneste krone! Sparer inn det fort på å ha med egen drikke.... Det er forøvrig ink vask og man får ha lokalene fra fredag kl 12 til mandag kl 12. Og det er jo en fordel med tanke på rydding i etterkant:) Hilsen en som gleder seg:)
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Jeg vet at de som driver lokalet har noen catering firmaer de anbefaler der... så vi benyttet ei som var kjent med lokalet og systemet... Man kan selvfølgelig dekke langbord, men å dekke en hestesko eller E vil bli litt kronglete:) LYKKE TIL med planlegging:)
Gjest Gjest_Nysgjerrig_* Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Hvordan bordplassering har dere vært borte i i Grunnmurede? Det må vel enten bli langbord eller at man plasserer 6-mannsbordene ut fra veggen (slik at det blir masse småbord)?? Noen andre erfaringer eller tips?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå