Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger raskt hjelp .. føler kroppen er helt i ulage-- veksler mellom redsel kvalme og sorg.. skrev et innlegg for litt sidne om at exen min ba om ny sjanse-- sidne jeg hadde savnet han helt siden det ble slutt sist for 7 mnd siden lot jeg noe motvillig gamle følelser ta helt over igjen..han bare gjør det med meg uten at jeg klarer motstå for han er mannen i mitt liv.. bare ved synet av han kjenner jeg dette er hjemme rett... men nå da..

han sa skal ikke bli som før bla bla.. dva var han som stakk da uten ord..

og nå slutter han bare ringe igjen.. mens jeg blir gal.. her har jeg tilgitt han og gitt han ny sjanse og blitt så gla i gjen noe jeg ikke har vært på 7 mnd siden han stakk.. en mann kommer vel ikke tilbake bare for gå en gang til????? seriøst hvor slem kan man være da? jeg komme rtil ta livet av meg bryr meg ikke om at folk sier man er feig-- orker ikke denne sorgen en gang til.. tenkte når folk ber om ny sjanse mener de jammen det"!!! skulle bare mangle..

leser mye om en skal ikke kontakte en mann når han er sånn svvisende så jeg har ikke ringt-- men lyst.... men vil ikke skremme han enda mer vekk-- han sa han var gla i meg på søndag pokker !!! er bare noen dager siden-- er han helt syk? jeg blir mer gal enn sist.... vi er begge voksne mennsker ...hva skal en gjøre holde seg kald vente på svar fra han eller ringe........ :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har det også helt sånn som deg når det kommer til

følelser\kjærlighet O.S.V . Men hold ut, for en dag så er det over.

Ja jeg vet det er en mager trøst,men det er helt sant .....

PS jeg trur ikke han er noe og satse på .

Hilsen Mann :klem::klem::klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan vel regne med at han har stukket igjen. For ja, enkelte menn gjør slikt. De ber om en sjangse til, men så stikker de likevel etter at de har fått seg litt.

Tror det beste for deg er å ikke kontakte ham. Og IKKE ta ham tilbake igjen om han enda en gang ber om en ny sjangse.

Skrevet
Du kan vel regne med at han har stukket igjen. For ja, enkelte menn gjør slikt. De ber om en sjangse til, men så stikker de likevel etter at de har fått seg litt.

Tror det beste for deg er å ikke kontakte ham. Og IKKE ta ham tilbake igjen om han enda en gang ber om en ny sjangse.

vel han kom ikke tilbake for få seg noe* han er ikke den som er mest keen på sex.. det sier han alltid at sex betyr ik så mye for han..

han snakket nå om bo ilag osv.. ikke rart man blir både forvirret og knust!! dette var en jeg elsket ved første prat*noe uforklarelig--- vi møttes over nett-- og var noe inni meg som bare visste han var it... men han er jo så vanskelig-. alt annet er visst så viktig i hans liv.. men han spurte raskt når jeg tilga han om vi var sammen igjen-- da sa jei nei-.- at vi fikk se .. skjønner ikke noe.. skjønner bare at verden er et urettferdig drittsted.. folk med for mye empati blir bare knust gang på gang.må visst være følesløs for overleve-

Skrevet

nei du trenger ikke være følelsesløs for å overleve :klem: men kanskje bli litt mer forsiktig med å slippe folk inn igjen? Du må passe på deg selv vet du, hvis du ikke gjør det hvem skal da?

Skrevet
nei du trenger ikke være følelsesløs for å overleve  :klem:  men kanskje bli litt mer forsiktig med å slippe folk inn igjen? Du må passe på deg selv vet du, hvis du ikke gjør det hvem skal da?

vel om du hadde elsket en inderlig hadde du sikkert også sluppet han inn igjen

Skrevet
nei du trenger ikke være følelsesløs for å overleve  :klem:  men kanskje bli litt mer forsiktig med å slippe folk inn igjen? Du må passe på deg selv vet du, hvis du ikke gjør det hvem skal da?

I GÅR GJORDE JEG DET SLUTT-- MÅTTE BARE HAN HADDE SAGT HAN SKULLE KOMME men han dro heller på tur med tre gutter--- skuffa... :( han var ikke lei seg engang sa bare javel .... huff :(

Gjest Tanita
Skrevet

For en dust... :klem: Han visste ikke hvor godt han hadde det.

Skrevet
For en dust... :klem: Han visste ikke hvor godt han hadde det.

nei virket ikke som han tok det hardt-- barna våre var blitt gode venner så det er hardt forklare min datter at hun ikke får møte de mer.. :/ noen folk er veldig ubestemte som bare tror de kan komme leke med andres følelser gang på gang....uten mene alvor..og samtidig påstå de mener alvor.

Gjest Xlinda
Skrevet

jeg forstår godt hvordan du har det, og tro meg det finnes mange slike svin.

De ser ikke hva de har, de tar deg for gitt.......

Enkelte er bare ute etter å ha noen for å ha noen, så er det en periode de er singel, søren tenker de, og går tilbake til deg - bare for å ha noen, til det dukker opp noen "bedre"... Slik holder de på og tenker bare på seg selv, tenker ikke på hvilke hjerter de sårer. Dropp han for godt!

Kanskje du skulle lurt han på samme måte, ta han tilbake og få han til å bli skikkelig glad i deg igjen.... så plutselig dropper du han og gir ikke lyd fra deg.

Så får han se hvordan det føles.

I alle fall - ikke ta han tilbake! Du fortjener mye bedre. En som faktisk stiller opp for deg og ikke bryter avtaler.

Gjest Gjest_Helge_*
Skrevet

Finn deg heller en som meg. Jeg ville aldri latt dama i stikken på den måten. Man bruker ikke folk, ekte mannfolk sier ting som de er. Om det er noe som gnager, da sier vi hva det er. Om vi vil ha pause eller hva, å bare ikke gi lyd fra seg, det er for feiginger.

Skrevet

Enkelte er bare ute etter å ha noen for å ha noen, så er det en periode de er singel, søren tenker de, og går tilbake til deg - bare for å ha noen, til det dukker opp noen "bedre"... Slik holder de på og tenker bare på seg selv, tenker ikke på hvilke hjerter de sårer. Dropp han for godt!

Kanskje du skulle lurt han på samme måte, ta han tilbake og få han til å bli skikkelig glad i deg igjen.... så plutselig dropper du han og gir ikke lyd fra deg.

nei ærlig talt.. hvor barnslig skal man være.

Skrevet
nei virket ikke som han tok det hardt-- barna våre var blitt gode venner så det er hardt forklare min datter at hun ikke får møte de mer.. :/ noen folk er veldig ubestemte som bare tror de kan komme leke med andres følelser gang på gang....uten mene alvor..og samtidig påstå de mener alvor.

:klem: du finner deg en bedre mann som fortjener deg, trøst deg med det.

Skrevet
:klem:  du finner deg en bedre mann som fortjener deg, trøst deg med det.

hmm brukt hele voksenlivet på være glad i menn som bare har vist halvparten tilbake eller vært meget opptatte med sitt--begynner lure på om alle menn er slik.. åra går og jo fler en får på lista stiger jo ikke håpet.. runder snart 35

Skrevet

jeg har alltid synes tøfler er greie menn, selv om de kanskje er litt kjedelige i blant.. :)

Gjest Piper
Skrevet

Uansett hvor tøft det enn høres ut, så mener jeg at du bør ta kontroll over livet ditt. Du forventer at andre skal gjøre livet ditt verdt å leve, og har derfor null kontroll selv.

Hvordan kan man egentlig ta livet sitt over en mann, som til og med oppfører seg som en drittsekk? Hvordan klarte du å la han få så stor kontroll over livet ditt, at du nå vurderer selvmord om han går i fra deg? Hva med å begynne å ta litt kontroll selv, for ingen mann er verdt livet ditt. Og så enkelt er det bare.

De fleste av oss har opplevd kjærlighetssorg, og de fleste vet også at det gjør forferdelig vondt. Men du hadde det helt sikkert fint før han kom inn i livet ditt, og du vil helt sikkert få det fint igjen.

Når du har kontroll over livet ditt, og trives i ditt eget selvskap, først da er du egentlig klar for et forhold. Den mannen har ikke kommet her på jorden, for å sørge for at du har det bra. Det må du sørge for selv.

Du visste det var en mulighet for at han kanskje ikke hadde forandret seg, så hvordan kan det da være så sjokkerende at han faktisk gjør det samme en gang til? Man får aldri noen garantier i livet, og en ting er sikkert, man kan bare kontrollere seg selv. Hva andre velger å gjøre, må de stå for selv.

Beklageligvis er det ikke alle som lærer, og tydeligvis er denne mannen en av de. Han bryr seg bare om seg selv, og gjør akkurat som det passer han. Om han kommer tilbake nå, burde du være tøff nok å be han ryke og reise.

Du burde også vise han at han ikke er verdt din psyke, for det er han ikke. Stå på, du klarer å komme over dette også. Denne mannen er ikke din store kjærlighet, for da hadde han ikke behandlet deg på den måten.

Gjest Gjest
Skrevet

I alle fall - ikke ta han tilbake! Du fortjener mye bedre. En som faktisk stiller opp for deg og ikke bryter avtaler.

Alvorlig! Gud så teit! Det der hjelper jo ikke det grann så lenge han ikke føler nok for henne. Er der ikke nok følelser, så er det ikke. Det vil si at hvis han kommer tilbake og de prøver igjen, vil han fortsette å behandle henne slik han har gjort for så å stikke igjen. Hun rekker ikke å dumpe ham en gang.

Gjest Piper
Skrevet (endret)

Jeg må faktisk si at det er du som har utsatt din datter for dette, og det er du som har såret henne. For du valgte å bare tenke på deg selv, og det gjør du fortsatt når du vurderer selvmord selv om du har et barn å tenke på. Beklager, men du bør kanskje begynne å sette din datter fremfor en mann, som tydeligvis viser seg å være en drittsekk.

Og ja, jeg har elsket og blitt såret. Men aldri om en mann hadde kommet fremfor mine barn.

Endret av Piper
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg må faktisk si at det er du som har utsatt din datter for dette, og det er du som har såret henne.

Den synes jeg var unødvendig kvass. :fy_fy:

Selv om dette er et forum så er det greit å tenke at det er et menneske med tanker og følelser som har skrevet innlegget. Er det nødvendig å legge stein til byrden?

Får du noe ut av det?? :overrasket:

Gjest Piper
Skrevet
Den synes jeg var unødvendig kvass.  :fy_fy:

Selv om dette er et forum så er det greit å tenke at det er et menneske med tanker og følelser som har skrevet innlegget. Er det nødvendig å legge stein til byrden?

Får du noe ut av det?? :overrasket:

Nei jeg får ikke noe ut av det, foruten at jeg blir utrolig irritert på mennesker som setter kjærester fremfor barna sine. Trådstarter har jo til og med truet med selvmord, og tenker hun da mye på datteren sin?

Beklager at jeg har mer empati med datteren henne, enn jeg har for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...