Gjest rådvill Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Har farget øyenbrynene alt for mørke. Det ser ikke fint ut i det hele tatt. Farget øyenbrynene hos hudpleier. Er det noen hvordan jeg kan få øyenbrynene tilbake til normal fargen? Går det f.eks an å vaske med shampoo mange ganger? Vil fargen bli mer dempet da? hilsen rådvill
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Fargen blekner av seg selv i løpet av få dager, så du trenger ikke gjøre noe som helst.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Tror det selges blekemiddel beregnet for øyenbryn på enkelte parfymerier.
Gjest rådvill Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Det var godt å høre Elphaba. Nå slapper jeg litt mer av. Regner med at du vet hva du snakker om, virker iallefall slik på alle innleggene jeg har leste av deg! hilsen rådvill
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Det var godt å høre Elphaba. Nå slapper jeg litt mer av. Regner med at du vet hva du snakker om, virker iallefall slik på alle innleggene jeg har leste av deg! hilsen rådvill ← Jeg har gått i fella selv mange ganger, og har sett helt snål ut. Men det har alltid blitt bedre etter 2-3 dager, når fargen på huden under har forsvunnet.
Gjest rådvill Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Meg igjen her. Ringte til hudpleieren og fikk time i dag. Hun hadde ett middel som kanskje kunne bleke fargen litt. Så da ordnet det seg. Takk for svar! hilsen rådvill
Gjest Yzma Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har hørt at aske fra røyk kan fjerne litt av fargen om du gnir det mot øyenbryne. Aldri prøvd ut dette selv da:P. Så om du røyker selv eller kjenner noen som røker så kan du prøvde det ut:)
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 Been there, done that. Det ser bedre ut om et par dager når overskuddsfarge og farge som har festet seg på huden mellom øyenbrynsårene forsvinner.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 Aske er veldig effektivt! Ta litt på en bommulsdott og gni forsiktig, så får du bort overskuddsfargen på huden. Lykke til
Wonders Skrevet 23. juni 2006 #10 Skrevet 23. juni 2006 Vet du hva jeg synes virker? Bruker en liten hårtrimmer, sånn gutter bruker får å rette på hårvekst i ansiktet Og en kam, med den minste enden kammer jeg øyenbrynene. Jeg lar kammen være mellom selve brynet å denne lille trimmeren, å da shaver jeg bort det xtra håret, så blir de mere definerte og , lysere selfølgelig. Og de ser penere ut. Akkuratt som stjernene over dammen gjør. Fix ferdig.
Millis Skrevet 23. juni 2006 #13 Skrevet 23. juni 2006 JIf skuremiddel gjør underverker. Mye bedre enn aske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå