Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har alltid lest at lyse øyenskygger osv gir et inntrykk av at man har større øyne. Jeg har prøvd dette gang på gang, men det får bare øynene mine til å se mindre ut! Hjelper ikke med flytende eyeliner heller. Det som derimot får øynene mine til å virke mye penere og større er mørke øyenskygger! Spesielt mørkgrønn og brun. Er det meg det er noe rart med? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Flytende eyeliner gjør ikke øynene større, heller tvert imot.

Gjest Gjest
Skrevet

Men flytende eyeliner sammen med mørkgrønn øyenskygge gjør jo mine øyne veldig støre og pene..

Men samme eyeliner sammen med lys øyenskygge blir griseøyne.

Gjest gjest1
Skrevet

Et godt tips kan være å f.eks ha en lys beige eller sand farga øyeskygge over og under øynene og ha hvit eyeliner på våtkanten. Det åpner opp!

Skrevet
... Er det meg det er noe rart med? ;)

Jaaah, det er noe seriøst rart med deg :icon_lol:

Hihi..Neiiida, slapp av du :) Men det jeg bruker å gjøre for å få litt mer "våkne"øyne er å blende inn (ohh..bra norsk gitt :forvirret: ) lys øyenskygge under øyenbrynene. På den måten får jeg laga illusjonen av at øynene, iallefall øyeområdet - virker litt større...

Med det sagt - eyeliner, sort eller mørk sådann, på nedre våtlinje gjør at øynene virker veldig små. Ærlig talt ser det mest ut som griseøyner :Hehe:

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar! :) Bruker det aldri på nedre våtlinje.

Gjest gjest1
Skrevet
Flytende eyeliner gjør ikke øynene større, heller tvert imot.

Mine "blir" større av flytende eyeliner..

Skrevet
Mine "blir" større av flytende eyeliner..

Mine også!

Gjest Gjest
Skrevet

Kjøp deg en hvit eyeliner (vanlig blyant) og ha på våtkanten. Da virker øynene store :)

Gjest StoreSky
Skrevet

Dette har jeg også lurt på!

Mørk skygge (brun/grå) og litt eyeliner (fra pupillen og ut) gjør øynene mine større.

Hvit/lys skygge gjør at jeg får "griseøyne"...

Hvordan bør vi med små runde øyner legge skyggen?? Jeg legger brun nyanse over hele øyelokket og litt opp mot øyebryn, deretter en stripe med grå langs vippene og i "søkket" (globalinjen???). Toner det ut mot sidene.

Men er litt kjedelig i lengden, og tenker at det kanskje finnes noe enda bedre???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...