Gjest King James Skrevet 25. juni 2006 #21 Skrevet 25. juni 2006 King James, vi VET nå at du er fryktelig kulturell og leser alle de riktige klassikerne, men når trådstarter lister opp samtidsforfattere så burde det kanskje være et hint om hvilken stil og tidsepoke h*n er på jakt etter? ← Ja du har rett. Jeg la ikke merke til det før etter jeg hadde skrevet det.
T.S Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #22 Skrevet 25. juni 2006 Oh yes!Slenger meg på denne!Leste den nettop for andre gang!Kjempefin bok! Ellers vil jeg anbefale Anne B Ragde på det sterkeste! ← Hm. Hun får utrolig mye presse for tiden... Men kjenner null til henne. Noen ord om henne?
Koriander Skrevet 25. juni 2006 #23 Skrevet 25. juni 2006 Hvis du liker Paulo Coelho bør du også lese "Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede" av Jan Wiese. Den er litt i samme stil som alkymisten, og med en veldig fascinerende histore. Faktisk en av de aller beste bøkene jeg har lest!
Gjest gjesta Skrevet 25. juni 2006 #24 Skrevet 25. juni 2006 Hvis du liker Paulo Coelho bør du også lese "Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede" av Jan Wiese. Den er litt i samme stil som alkymisten, og med en veldig fascinerende histore. Faktisk en av de aller beste bøkene jeg har lest! ← En fantastisk liten bok!
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2006 #25 Skrevet 25. juni 2006 Hva med Salman Rushdie? Han har endel bra, synes jeg. Eller Gabriel Garcia Marquez? Og hvis jeg ikke har sagt det før: Paul Auster!!! Min absolutte favorittforfatter (om enn litt dyster).
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2006 #26 Skrevet 26. juni 2006 Hm. Hun får utrolig mye presse for tiden... Men kjenner null til henne. Noen ord om henne? ← Jeg er en av de få som ikke liker den mye omtalte Berlinerpoplene av Ragde. Jeg synes hun er flink nok til å skape bilder av steder boken handler om, men jeg synes dialogen halter, karakterene er for stereotype og flate og at Ragde har gjort så mye research ar hun ikke klarer å la være å putte det inn i boken selv der det ikke er relevant. Men som sagt, jeg er i mindretall, så det kan godt være du liker henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå