Gjest fusion Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Til uka er det 6 mnd siden jeg og typen min var sammen, i den anledningen ønsker jeg å overraske han med en godbit. Vil lage noe godt til han, men samtidig noe som er lett å servere. Vi skal møte ute, tenkte å lage en kake eller lignende. Men jeg er elendig til å bake. Alt jeg lager ender opp som fiasko. Håper på noen enkle og gode forslag. Takker på forhånd,
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Kanskje picknick ute med pai og jordbær til dessert?
Arkana Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Hva med å kjøpe baguetter og lage godt fyll, f.eks. en hjemmelaget kyllingsalat (påleggssalat?). Lag fruktsalat med en god dressing av krydret sukkerlake, lett å pakke i boks og ta med.
Colargol Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Du kan jo lage en eplekake? Det er en av de letteste kakene å lage iallefall, sjangsen for at den blir en fiasko er liten! Ellers så kan du jo kjøpe en sånn 1-2-3 kake på butikken og heller lage litt ekstra digg fyll! Søsteren min brukte å lage den brownies-kaka fra TORO og blande inn stratos i fyllet og så kjøpe masse smågodt for å ha oppå kaka. (skumsopper, grønne frosker, sjokoladebiter osv.) Kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå