Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Jeg var å bleket/stripet mitt sorte hår på mandag, frisøren sa jeg skulle komme til bake om en uke for å bli lys. Men tror dere det gjøe noe om jeg går dit i morgen? Kan vel ikke ha så mye å si på hvordan det sliter på håret? Klarer ikke gå med det orange håret her mer...
Gjest 1111 Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Jeg tror du skal høre på frisøren jeg. Bleking skader håret veldig og enkelte har mistet store deler av håret pga det, så jeg tror du skal høre på frisørens råd. H*n ba deg nok vente en uke for en grunn.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Ok, takk for svar. Er bare så utrolig kjipt å ikke kunne finne på noe i helgen pga det stygge håret jeg har nå..
Gjest Tanita Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Ta på et skjerf eller stor hårbånd, det kan jo bli stilig.
Gjest Fruktfat Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 det har også litt med at du skal få igjen fettlaget i hodebunnen. pass på å kure håret masse!
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 det har også litt med at du skal få igjen fettlaget i hodebunnen. pass på å kure håret masse! ← Men jeg brukte jo plasthette og stripet. Gikk ikke ut over hodebunnen tror jeg! Har vært flink til å kure
Gjest Fruktfat Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 Men jeg brukte jo plasthette og stripet. Gikk ikke ut over hodebunnen tror jeg! Har vært flink til å kure ← okay! ja, da var det nok for å la håret hvile.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå