Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en skikkelig god lakk som hindrer neglene

i å brekke?

Jeg har prøvd forskjellige men neglene brekker likevel.

Noen som har noen gode tips??

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg har også negler som lett brekker men bruker Revlon Nail Hardener, den er virkelig god og forsterker neglene. Blanke og flotte blir de også.

Milla

Skrevet

Jeg kjenner ikke til noen lakk som hjelper slik at de ikke brekker. Men B-vitaminer er supert for hud og hår, tenker da på inntak i form av vitamintilskudd.

Jeg har samme problemet med negler og har løst det ved å gå til negldesigner og fått et tynt lag med støp over neglene. Dette ser helt naturlig ut, og det er mine negler som er under. De er hardt som bare det, brekker aldri.

Hvis du velger denne løsningen må du bare huske på å gå til en flink en, det er alt for mange røvere der ute som bare klatter på.

Skrevet

Blir ikke neglen ødelagt hvis du får sånn støp på??

Jeg har fått støpt på negler før og da ble de helt ødelagt og skikkelig stygge.

B-vitaminer tar jeg hele tiden og ølgjær (pyton) for hud, hår og negler men ikke mye hjelp på meg. Tar forresten sink og trankapsler og

c-vitaminer også.

Skrevet

Nei Neglene blir ikke ødelagt, men det mange gjør feil er å pille av støpen når de ikek vil ha den lenger og da får du dratt av et par/mange lag på din egen negl slik at denne blir helt tynnspist.

Skrevet
Nei Neglene blir ikke ødelagt, men det mange gjør feil er å pille av støpen når de ikek vil ha den lenger og da får du dratt av et par/mange lag på din egen negl slik at denne blir helt tynnspist.

Hvordan skal man egentlig ta dem av da? Jeg gjorde nemlig dette og de ble selvsagt veldig tynne, men de holdt allikevel godt og brakk faktisk ikke.

Skrevet

jeg ville ha filt de bort, eller enda bedre gått til designeren og fått fjernet de. Tror de tar det bort med et slags oppløsningsmiddel.

Skrevet

Støp eller acryl fjernes med aceton. Om neglene er tynne/ødelagte etter dette har mye å gjøre med hvordan neglene dine blir behandlet FØR de kunstige settes på! Man skal ikke file på neglen, bare gå over såvidt med en fin buffer e.l. På en som har tynne negler fra før av pleier jeg å legge et tynt lag med gele først-da sitter de kunstige bedre. En manikyr etter fjerning av kunstige negler gir jeg alltid...og negleolje + b-vitamin (særlig flytende) er supert for tørre og skjøre negler :D

Skrevet

Jeg bruker Herome. Det er en egen serie med forskjellige neglprodukter. Hvilken neglforsterker du skal velge kommer an på hvor svake neglene dine er. Den sterkeste er veldig sterk og skal bare brukes over en kort periode (den er beregnet på de med ekstremt svake negler). Det er fire forskjellige styrker på disse neglforsterkerne. Du kan jo velge den sterkeste og heller bytte etterhvert som du merker at neglene dine blir sterkere eller du kan bruke den som er medium sterk. Du vet selv hva som passer deg. Lykke til!

PS:Vær obs på at neglbåndene har lett for å tørke ut ved bruk av neglforsterker over en lengre periode. Det kan være smart å bruke kremer/geleèr spesielt beregnet på neglbånd.

Gjest Anonymous
Skrevet

Helo Kitty:

Hvor får man tak i flytrnde B-vitamin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...