Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg så innmari til å prate med typen i kveld.... Jeg elsker ham og har det fantastisk med ham, men er sååå lei at han vil på byen hver eneste helg. Har tatt det opp før, og da har det endt med krangel. Trenger overhodet ikke være sammen m ham hver fredag og lørdag, men hvorfor må han på død og liv på sjekkesteder og drikke seg full hver helg? :(

Har funnet ut at jeg MÅ prate med ham ikveld om dette. :tristbla: Måtte bare få det ut her; har brukt opp venninner som klagemur når det gjelder bylivet til typen.. Sukk

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Huff, husker jeg hadde en eks jeg måtte ta opp ting med hver uke minst. Det var ikke morro å gå og grue seg, så lykke til :)

Gjest Miloine
Skrevet

Du har ihvertfall god grunn til å reagere som du gjør!

Lykke til og full støtte :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

helt enig!!! ta det opp! er forferdelig å ligge å vente på kjæresten sin når han er ute og drikker seg full og er på et kjøttmarked i tillegg, vet at kjæresten min aldri ville gjort meg noe,men sliter litt når han er ute fordet.. og når det er HVER helg hadde jeg satt ned foten! han vet sikkert ikke hvor kjipt det er for deg.. lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Høres ikke veldig seriøst ut - bor dere sammen ? Hvis , burde du kanskje tenke litt på hva du selv vil fremover. Skjønner ikke hva han skal ut hver helg for når dere er sammen. Begynn å leve som en singel du også. :sjarmor:

Skrevet

Vi har ganske nylig flyttet sammen, og feig som jeg er har jeg ikke turt å ta opp dette med utelivet på en stund (sist jeg tok det opp bodde vi ikke sammen). Heldigvis har jeg fremdeles gamleleiligheten å dra til hvis det skulle skjære seg helt i kveld.

Skrevet

Huff, det høres ikke no' særlig ut. Skjønner jo godt at du blir lei deg når han holder på sånn. Det er jo greit å gå ut med vennene sine en gang i blandt, men han trenger vel ikke å fly ut og drikke seg dritings hver helg... Synes ikke du er masete som gjerne vil ha ham hjemme også. Dere bor jo tross alt sammen.

Håper det går bra, og at det ikke blir noen krangel ut av det :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...