Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har noen gode merker å anbefale når det gjelder øyeskygge og leppestift? Trenger noe som er lett å få på og som sitter godt (øyeskygge som ikke faller av eller legger seg i klumper). Evt en god "underlagskrem".

Tar gjerne imot tips om farger som er fine som går i litt champagne, gyllen og brune farger på øyeskygge også :) Og tips om leppestift som matcher :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med øyenskygger fra Chanel. Har en brun singeløyenskygge som heter 06 Chahut, kjøpt etter å ha lest lovord om den her på forumet. Og så spanderte jeg på meg et skrin med 4 øyenskygger fra Chanel da jeg var på taxfree. Det het 59 Gold rush, og var sånn limited edition (dvs er bare til salgs denne sesongen). Nydelige farger: lyserosa, gull, brun og korall. De sitter veldig lenge på så kvaliteten er super! Jeg har også et skrin med 2 øyenskygger fra Lancome, det heter 202 Darn that dream. Fargene på det skrinet er skimrende gull og brun. Jeg har også kjøpt primer fra Elisabeth Arden, den er veldig god, da sitter øyenskyggen sikkert dobbelt så lenge. Absolutt verdt pengene. Leppestift, derimot, har jeg null peiling på, bruker kun lipgloss. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Av de mer billigere merkene synes jeg Loreal er best på øyenskygger. Jeg leste en plass at Loreal er et datterselskap av Lancome, så produktene deres er litt like.

Gjest Gjesta
Skrevet
Av de mer billigere merkene synes jeg Loreal er best på øyenskygger. Jeg leste en plass at Loreal er et datterselskap av Lancome, så produktene deres er litt like.

L'Oreal er eier av Lancome (og mange andre merker, blant annet Helena Rubinstein, Vichy, Biotherm). Det er vel et av, om ikke det største, kosmetikkonsernet i verden.

Til saken: Jeg synes også at Chanel har bra øyeskygger, men jeg har også nylig kjøpt en skygge fra Clarins som jeg digger. Blant de billige, er L'Oreal, Max Factor og Revlon fullt på høyde med de fleste dyrere merker.

Leppestift har jeg null peiling på.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Lancome focus øyeskyggene, liker også DIOR sine øyeskygger, de sitter også bra.

Gjest Gjest
Skrevet

Guerlain har bra produkter! Øyenskyggene er litt billigere enn Chanels.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg anbefaler øyenskyggebasen fra Lumene (liten grå tube). Alt jeg har av skygger sitter bra med den. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...