Gå til innhold

Gave til barnehagetanter

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva kjøper dere til barnehageansatte??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

I hvilken sammenheng kjøper man noe til barnehageansatte ? Ikke for å være smålig men det har faktisk aldri vært et tema.

Gjest Gjest
Skrevet

Om du har et barn som skal slutte i barnehagen, eller om en av de ansatte på ditt barns avdeling slutter, er det vanlig å gi en liten ting. Vi har pleid å kjøpe blomster ved slike anledninger. Til påske har vi gitt dem påskeegg meg litt snop og påskepynt, til jul har ungene lagd julepynt og pakket inn til dem. Synes bare det er rett og rimelig at de som ser etter barna vår får en liten oppmerksomhet innimellom. :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

en flaske vin er alltid velkommen ;)

Gjest Embla s
Skrevet

Dette lurer jeg på og.

(og det kan være mange grunner til å ønske å gi gave, feks ved flytting eller overgang til skole, ny avdeling, langtidssykemeldinger, ansatte som slutter osv osv).

Er det ok å gi en flaske vin for eksempel?

Gjest Miloine
Skrevet

Jeg lagde bildekolasjer til de ansatte! Bilder jeg har tatt når jeg eks. var med på turer med barnehagen, eller når jeg gav barnehageansatte kameraet mitt der de knipset bilder!

Kolasjene lagde jeg på pc og ordnet dette hjemmefra, så dyrt ble det ikke!

Kjempegodt motatt! Alle på avdelingen fikk et hver :)

Sønnen min går nå i 9 klasse, og jeg sendte med han en blomsterkvast som han skulle gi til lærerinnen! :smilyblomst:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg jobber i barnehage, og det er jo ikke slik at vi trenger å få noe som helst.

Men jeg kan si at jeg synes det var veldig hyggelig å få en liten hilsen fra noen av foreldrene ved juletider, og når noen slutter. Ikke det at jeg behøver å få noe, men det er jo koselig å bli tenkt på. Dessuten er jeg utrolig gla i barna deres :)

Vin er veldig bra, eller en liten blomst, eller bildecollage(det hørtes veldig koselig ut)er fint.

Til jul og påske har jeg fått hjemmelaget julepynt, gløgg, påskeegg osv. Veldig gla for en hilsen ja :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Er det ok å gi en flaske vin for eksempel?

ja det er veldig ok! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tenkte på å kjøpe en fotball og ordne kake til damene..er det ok syns dere?

Gjest Gjesta
Skrevet

kake??

Barnehagetanter får absolutt nok kake i løpet av året..

Gjest Gjest
Skrevet
kake??

Barnehagetanter får absolutt nok kake i løpet av året..

Men de blir sikkert gla for det uansett da :)

Gjest Gjest
Skrevet

Tenkte å ordne verdens beste kaka...så blir det litt symbolikk i det. :)

Gjest Gjest igjen
Skrevet

Åh nå får jeg ordentlig dårlig samvittighet - tenker på den snille, koselige, rettferdige og alltid smilende avdelingslederen som var i yngstejentas barnehage. Hun hadde faktisk fortjent en ekstra oppmerksomhet. Men det fikk hun aldri så lenge vi hadde barn der. Huff.

Skrevet

Vår sønn slutter nå, og jeg tenkte kanskje å gi noe innen egenpleie - en god bodylotion feks. Så tenkte jeg å kjøpe en leke eller ei bok til barnehagen ellers.

Gjest Miloine
Skrevet
Vår sønn slutter nå, og jeg tenkte kanskje å gi noe innen egenpleie - en god bodylotion feks. Så tenkte jeg å kjøpe en leke eller ei bok til barnehagen ellers.

Det var en kjempeide :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...