Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pia Haraldsen er alene i studio i dag, og jeg sitter her og humrer.

Vanligvis har hun og Barbro hver sin oppgave på programmet, en av dem styrer seerkonkurransen og en leder deltagerkonkurransen.

I dag er Pia alene, og derfor har de tatt opp seerkonkurranse-innslagene på forhånd. Men stakkars frk. Haraldsen skjønner ikke at hun ikke kan si det samme når det er opptak...

Når hun f. eks. sier at det er liten pågang på seerkonkurransen, og vi vet at det er tatt opp på forhånd blir det ganske dumt :ler:

Klønete forklart, men dere som har sett programmet vet hva jeg mener.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes bare det er pinlig jeg :ler: .. men tenkte det samme - at det blir for dumt ...

Kanskje det er liten pågang på seerkonkurransen siden folk ler av programledren i stedet for å svare på spørsmål :sjenert:

Gjest Bodillen
Skrevet

De få gangene jeg ser God morgen, Norge på tv2 er jeg vanvittig kjapp til å slå av med en gang det er slutt, for ikke å risikere å få frk. Haraldsen rett i fleisen. Det ville blitt for mye for meg på morgenquisten, altså....

Skrevet

Har sett kvissen et par ganger, og jeg syns det er til å le av uansett om de er to.... pinlig program. Er det slik at det skal komme på kveldene nå på sommeren? Hjelpes meg, isåfall. Må bare huske å slå av tidsnok.

Jeg syns forresten frk Haraldsen imiterer de kongeliges dialekt, stemmebruk og tonefall. Det syns jeg er komisk. Eller kanskje hun bare snakker sånn?

Gjest Bodillen
Skrevet
Jeg syns forresten frk Haraldsen imiterer de kongeliges dialekt, stemmebruk og tonefall. Det syns jeg er komisk. Eller kanskje hun bare snakker sånn?

Hun har i hvert fall fått med seg at det er forfinet å ikke uttale r'en skarpt og tydelig... Imponerende at hun aldri glemmer seg, da! :ler:

Skrevet

Er hun ikke fra Snarøen, da? Der er de jo så pene i målet.

Gjest Miloine
Skrevet
I dag er Pia alene, og derfor har de tatt opp seerkonkurranse-innslagene på forhånd. Men stakkars frk. Haraldsen skjønner ikke at hun ikke kan si det samme når det er opptak...

Når hun f. eks. sier at det er liten pågang på seerkonkurransen, og vi vet at det er tatt opp på forhånd blir det ganske dumt  :ler:

:ler: Fillern, det fikk jeg ikke sett :ler:

De få gangene jeg ser God morgen, Norge på tv2 er jeg vanvittig kjapp til å slå av med en gang det er slutt, for ikke å risikere å få frk. Haraldsen rett i fleisen. Det ville blitt for mye for meg på morgenquisten, altså....

:ler: Hele programmet er piiiinlig flaut!

De skal jo være enkle for at flest mulige skal ringe inn da! MEN, skjønner ikke at de tør å stå fram med disse spørsmålene på seerkonkuransen!

De få gangene jeg får det med meg, håper jeg alltid noen skal kødde med svaret å si noe helt annet en det som er riktig!

Man skal være passe brød i hue de som ikke klarer å svare på de spørsmålene der!

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)
Har sett kvissen et par ganger, og jeg syns det er til å le av uansett om de er to.... pinlig program. Er det slik at det skal komme på kveldene nå på sommeren? Hjelpes meg, isåfall. Må bare huske å slå av tidsnok.

Ja, desverre har de sommerquiz nå. :sukk: Man blir flink til å finna av-knappen.

Aner ikke. Grusomt er det uansett.

Endret av Bellatrix

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...