Gjest Starya Skrevet 18. desember 2002 #1 Del Skrevet 18. desember 2002 Hurtigtaster er gode å ha.. Noen har jeg lært meg, men jeg regner med det er flere som jeg ikke har fått med meg enda. Jeg kan ctrl-c og v for å kopiere og lime inn. Også kan jeg ctrl-n for å åpne et nytt vindu. I dag lærte jeg ctrl-f for å merke av et ønsket ord hvis man har en tettskrevet uoversiktlig nettside foran seg. Men hva mer? Noen som har noe matnyttig å bidra med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 18. desember 2002 #2 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg bruker Windows + M en del. Da minimerer jeg alle programmene jeg har oppe og får desktopen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. desember 2002 #3 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg bruker ofte Alt+F4 for å lukke vinduer. Innmari greit når det er pop-ups på gang. (Og når sjefen kommer og jeg må lukke KG fort) Når det ikke er flere vinduer åpne kan man bruke den samme kombinasjonen for å skru av PC-en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 18. desember 2002 #4 Del Skrevet 18. desember 2002 Innmari greit når det er pop-ups på gang. (Og når sjefen kommer og jeg må lukke KG fort) Fyy skamme seg... :fy: Ja, disse kan jeg også. Når jeg husker de da... Flere spennende varianter tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. desember 2002 #5 Del Skrevet 18. desember 2002 ctrl F - fet ctrl u - understrek ctrl k - kursiv ctrl s - lagre ctrl x - klipp ut ctrl z - angre ctrl a - merke hele dokumentet ctrl p - skriv ut ctrl + piltaster - for merking av ord/avsnitt etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 18. desember 2002 #6 Del Skrevet 18. desember 2002 Der var det noen nye, ja! Toppers. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 18. desember 2002 #7 Del Skrevet 18. desember 2002 F2 = gi nytt navn F5 = oppdater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann34 Skrevet 19. desember 2002 #8 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg bruker windows tasten + e veldig ofte da den åpner My Documents Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 19. desember 2002 #9 Del Skrevet 19. desember 2002 Alt + Esc : Skifter mellom åpne programmer og vinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. desember 2002 #10 Del Skrevet 19. desember 2002 Her var det jammen mange gode tips - noen hadde jeg inne - men med min musearm må jeg stadig utvide reportoaret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 19. desember 2002 #11 Del Skrevet 19. desember 2002 Ctrl + Alt + Del for å få opp Windows oppgavebehandling for å lukke et program som ikke svarer/"henger" ....f.eks. nettleser'n.... slipper å vente på melding om at programmet ikke fungerer for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 19. desember 2002 #12 Del Skrevet 19. desember 2002 Men i alle... :o :o (Den ligger jo på kg's server, så da er det lov?) Hva var det forresten du sa om Tusenfryd sin avatar igjen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 19. desember 2002 #13 Del Skrevet 19. desember 2002 Vakke meg som sa det Men nå sporer du av tråden her assa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 19. desember 2002 #14 Del Skrevet 19. desember 2002 Pøh, det er min tråd, så det så. Det var ikke deg?? Hmm, dere mannfolk er nå like alle sammen så.. *host* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 20. desember 2002 #15 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg vet ikke jeg..... men kanskje noen kan dra nytte av dette???? Alternativ 1 Alternativ 2 (min favoritt) Alternativ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå