Gå til innhold

Hva er ditt favoritt hudpleiemerke?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Curious_*
Skrevet

Av ren nysgjerrighet, lurer jeg på hva som er dere KG'ere sine favoritt hudpleiemerker.

Er det MD, Matis, Decleor, Babor, Dermalogica eller andre merker? Og hva er årsaken til at akkurat det merket er din favoritt? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Ett favorittmerke har jeg knapt, men det har tidligere lenge vært Dermalogica, men jeg tror ikke jeg kommer til å fortsette med produktene derfra når det jeg har i skapet er oppbrukt. Ellers er jeg glad i Dr. Hauschka, noe fra Decleor og en del fra Shiseido.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg har alltid likt Biotherm godt. Fordi kremgeleen jeg bruker derfra er lett og fin og avkjølende, det lukter godt, føles fresht, og jeg synes det virker.

Nå liker jeg Shisheido enda bedre, det er så bra! Fuktighetskremen får huden min til å bli så myk som den aldri har vært før, og renseskummet fungerer også superbra! :)

Skrevet

Mario Badescu, Dr. Hauschka & Dermalogica.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker Biotherm veldig godt. Er forskjellige grunner til det, men først og fremst fordi det er enkle produkter som passer min hud (tørr) perfekt ! :)

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Clarins!! Fantastiske ansiktskremer. Og så Biotherms body lotion.

Gjest Gjest
Skrevet
Mario Badescu, Dr. Hauschka & Dermalogica.

kor e det du kjøpe Mario Badesco?

Skrevet

Mary Kay :) Nok fuktighet og huden er blitt penere.

Har prøvd ørten produkter fra dermalogica, men de bare tørker ut huden... får endra flere kviser. Eneste jeg liker derfra er ultracalming cleancer, den er bra!

Likte Dr. Hauschka en stund, gav jo nok fukt, men huden ble veldig glinsende - dessuten taklet jeg ikke lukten...

Skrevet

Olay, faktisk det eneste merket jeg virkelig kan se gjør noe med huden min (og jeg har prøvd både billigere og dyrere merker), og en bonus at det ikke er blandt de dyreste.

Gjest Gjest
Skrevet

Guinot :)

Kjøper det hos hudpleieren min, og det er det beste for min hud. Dyrt, men billigmerker er ikke noe for meg...

Skrevet

Jeg har prøvd utrolig mye. Kanebo trodde jeg skulle hjelpe meg med den blandingshuden jeg fikk etter fødsel. Men nei, en krem til over 400 kr hjalp ikke. Dessuten er de jo laget til en annen hudtype enn det vi har.

Så prøvde jeg Clarins, etter to uker forsvant den blandingshuden. Og jeg fikk tilbake min vanlige hud. Jeg bruker Clarins enda. Det er ingen merker som er bedre.

Skrevet

Clinique og Versace.

Skrevet

Til ansiktspleie holder jeg en knapp på Clarins. De produktene passer godt for min ganske tørre hudtype. Bodylotion og dusjsåpe er imidlertid fra Biotherm.

Gjest Chantal
Skrevet
Guinot  :)

Kjøper det hos hudpleieren min, og det er det beste for min hud. Dyrt, men billigmerker er ikke noe for meg...

Guinot er supert. Bruker det selv, det og Dermalogica.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyde med Dermalogica.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med MD Formulations. Har brukt rensen til sensitiv hud som renser kjempe bra,god krem konsistens,nøytral lukt og ikke minst den beroliger huden.

I tillegg har jeg Glycare lotion som har gjort huden min feilfri og myk. Har også noen masker og bodylotion. Alt er vært pengene. :)

Ser mange skryter av Dermalogvia her og i andre tråder. Har de noe bra for hud som lett blir litt fet?

Skrevet

Matis passer perfekt til min blandingshud! Bruker rensekrem og rensevann + krem og maske. Huden er kjempebra, og de sorte porene er nesten borte. Lukter rent og friskt!

Skrevet
Ser mange skryter av Dermalogvia her og i andre tråder. Har de noe bra for hud som lett blir litt fet?

Active moist passer nok til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...