Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Skal shoppe i dag, og lurer på en kongeblå topp (er blond med blå øyne, så tror det kan bli fint). noen som har sett noe i sentrum/på Majorstuen i den fargen?
Gjest Chantal Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Kongeblått er å se over alt for tiden. Bare å stikke innom flere butikker så finner du det helt sikkert.
Gjest LilSweetie Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har en kjempefint kongeblå singlet som jeg fikk fra HM. Med blondekant og alt
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har en genser, den på bildet da jeg var AHEM månedens bruker ;D 79 kr på H&M
Gjest gjesta Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Har en nydelig kongeblå topp fra Vila, men det er ligger kanskje ikke i nærheten?
Wonders Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Alee butikkene har denne nå ...Lene V og B YOUNG samt hos Risøe og Poppin. Denne fargen hakke vært å få tak i på mage mange år. Spesiellt eldre damer vil ha sånne sko Kanskje det er kommet tilbake, det sies at moten gjentar seg selv med små forandringer hvert 7. år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå