Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bestemt meg; etter å ha ønsket meg playstation til jul/bursdag i flere år, prøvd å argumentere med mannen -som er HELT imot, har jeg tatt avgjørelsen.

JEG SKAL PÅ SHOPPING I DAG!!! :)

I den forbindelse tar jeg gjerne imot tips og anbefalinger på spill!

Noe jeg kan spille alene, noe som jeg kanskje kan få med mannen på? Og underholdning for vennegjengen på vorspiel etc.

Åååå, jeg gleder meg!!!

(Så får jeg bare ta bråket med mannen i etterkant ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du MÅ jo ha BUZZ, musikk gamen og den "all around" quizen.

Ellers er jo Singstar også et must!!!

Ååååå jeg og vil ha :sur::ler:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

You go girl! :)

Hvilke type spill liker du da?

Skrevet

Jeg liker det meste, men har kanskje mest sans for action/eventyr. Jeg hadde for noen år siden en studiekompis som hadde playstation. Vi hadde en kveld i uka hvor vi drakk masse rødvin og kjørte bilspill :)

Har søkt litt rundt, noen som har erfaring med Guitar Hero? Er det like moro som det ser ut?

Skrevet
Jeg liker det meste, men har kanskje mest sans for action/eventyr. Jeg hadde for noen år siden en studiekompis som hadde playstation. Vi hadde en kveld i uka hvor vi drakk masse rødvin og kjørte bilspill  :)

Har søkt litt rundt, noen som har erfaring med Guitar Hero? Er det like moro som det ser ut?

Her er en test av spillet i hvertfall. Ikke prøvd det selv, men det ser jo gøy ut og har fått terningkast 6 :)

http://www.dinside.no/php/art.php?id=299677

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Jeg liker det meste, men har kanskje mest sans for action/eventyr. Jeg hadde for noen år siden en studiekompis som hadde playstation. Vi hadde en kveld i uka hvor vi drakk masse rødvin og kjørte bilspill  :)

Hm... hvis du liker å banke vennene dine finnes det jo mange artige slåssespill, SoulCalibur 3 anbefales!

Har ikke spilt Guitar Hero, men har planer om å gå til anskaffelse av det. (Jeg er litt skeptisk siden jeg spiller gitar "på ordentlig", men samboeren min er helt i hundre ;) )

Action/eventyr - mener du da action-adventure-spill, eller at du liker både actionspill og eventyrspill? Du har jo Prince of Persia-serien, men her kan du ikke spille sammen med noen. Hvis du liker survival horror-spill kan du jo gå til anskaffelse av Resident Evil 4.

Skrevet

Jeg fikk N64 den gangen det var så in. I ettertid har jeg skaffet meg Nes, Snes og Gamecube. Jeg er litt Mario fan.

Tv spill er skikkelig gøy det. Her sitter vi med digg, sammen med ungene og spiller. Helst Gamecube nå for tiden. Men en del N64 også, for vi har utrolig mye spill til det.

Playstation har jeg ingen erfaringer med.

Gjest Gjest
Skrevet

Begynner ikke playstation å bli litt gammeldags? Xbox, Wii, GameCube osv har jo enormt mye bedre grafikk og lyd. Og PS3 kommer vel snart....

Gjest Lovegeckos
Skrevet

Så bra for deg! :) Playstation 2 er supert! Og for all del, Buzz er et must!

Skrevet (endret)

:) Kan få kjøpe min ps2 silver :) Så og si ubrukt :) + noen spill.. 1000,-

Kan leveres på døra nå på fredag. Skal på ferie nordover da :klappe:

Endret av *MEDUSA*
Gjest gjesta
Skrevet

Final fantasy-spillene har jeg likt godt.

(og hvis du ikke har bestemt deg helt for playstation anbefaler jeg xbox 360 og oblivion. Endte opp med å kjøpe xbox bare for å spille det spillet :sjenert: , og liker det kjempegodt.)

Ja,ja, sto visst der at du skulle ut å handle samme dagen, men da står final fantasy som min anbefaling :)

Skrevet (endret)

Skal du ha playstation så er buxx, singstar og guitar hero virkelig og anbefalle.. Bortsett fra dette har man noen bra spill som tekken (selv om dead ore alive er såå mye bedre, men det er til 360)..

Jeg er skikkelig blank nå, men i morgen kan jeg nok lage en liste til deg, jobber på spill butikk så noe skal jeg vel finne...

Derimot, er du sinnsykt glad i fantasy spill så er oblivion et fantastisk tilbud, men dessverre er det bare xbox 360 og pc som har dette spillet og xbox 360 koster vel, 2500 for den billige og 3400 for den dyre, kanskje noe billigere andre steder..

Men hadde du hatt litt tolmodighet (høst/vinter) så hadde både playstation 3 og nintendo Wii kommet ut.. To fantastiske spillemaskiner.. Wii er såklart tøffest, playstation er bare virkelig dår4lig nå..

Ja, hvordan kunne jeg glemme.. Final fantasy spillene til playstation er jo geniale, de er fantastiske å morsomme og spille..

Endret av Gjest
Skrevet

Tekken er gøy - hvertfall når jeg banker kompisene til mannen :sjarmor:

Skrevet
Tekken er gøy - hvertfall når jeg banker kompisene til mannen  :sjarmor:

Tekken er så digg! Perfekt måte å få ut aggresjon på etter en heftig kg-debatt. :sjarmor:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Tekken er så digg! Perfekt måte å få ut aggresjon på etter en heftig kg-debatt.  :sjarmor:

Jeg synes de siste Tekken-spillene har dårlig kontroll og er for treige. Prøv heller SoulCalibur 2 eller 3.

Skrevet

Playstation er veldig bra, men den begynner å bli litt gammeldags og du kan nok regne med å kjøpe noe som blir erstattet "i morgen", ville heller kjøpt X-Box 360, den med trådløse kontrollere og hardisk. Finnes mange artige spill til denne og kommer enormt mye nytt til høsten, både action, simulatorer osv.

Jeg kjøpte en x-Box litt imot min samboers mening og merkelig nok nå så er det slik at hun i perioder kaprer hele maskinen og lever seg helt inn i rollen som leisesoldat i Splinter Cell. Så "GO GIRL" handle det du måtte finne og kose deg med god samvittighet.

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Jeg skal og ut å kjøpe i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...