Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Hei, er det noen av dere som har erfaring med oppvaskmaskinen til Ikea?? Har kjøpt meg kjøkken fra ikea og skal ha integrert oppvaskmaskin. Montørene sa at oppvaskmaskinen derfra var letter å få til å passe, men .... jeg er usikker på kvaliteten. Vil jo gjerne ha den noen år...
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Trodde at ikea selger Whirlpool hvitevarer? Bare med en ikea-logo på i tillegg.
Missbumblebee Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har en sånn smal (er det 50cm tro?) som jeg kjøpte på IKEA for tre års tid siden. Det eneste jeg har å utsette på den er at fronten jeg kjøpte ikke var spesielt lett å feste, og at den har løsnet i ettertid. Men selve maskina er super!
Tjorven Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 (endret) Vi synes IKEA sine maskiner var upraktiske innvendig, så vi kjøpte hos Expert og integrerte i vårt IKEA kjøkken. Ikke noe problem! Vi har nå Asko, men hadde tidligere Siemens. Synes nok Siemens er hakket bedre, den tørker iallfall bedre. Endret 23. juni 2006 av Tjorven
Gjest -eline- Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Absolutt alle integrerte oppvaskmaskiner passer til et IKEA-kjøkken, så at montøren sa at de er lettere å få til å passe høres merkelig ut... Han var ikke tilfeldigvis ansatt hos IKEA?! Whirlpool er greit nok merke det, men jeg synes kurvene deres er altfor dårlige til å stable i. Vil anbefale deg å stikke innom en elektrokjede og sammenligne kurvene i de forskjellige maskinene(IKEAs maskiner er som nevnt av andre vanlig Whirlpool og ser kliss like ut innvendig som de som de selger hos feks Elkjøp, Expert mm). Det er mange maskiner på markedet, generelt sett er merker som Siemens/Bosch (samme fabrikant), AEG, Miele og Asko svært gode. Selv skal jeg kjøpe meg innebygget maskin fra Asko, synes kurvene deres er utrolig praktiske, i tillegg til at maskinene er av høy kvalitet. Eneste minuset er at de er ganske dyre.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 Har Asko og er så utolig fornøyd. Anbefaler den selv om den er litt dyrere. Det er den absolutt verd.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 24. juni 2006 #8 Skrevet 24. juni 2006 Og jeg anbefaler Electrolux Er utrolig fornøyd med min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå