Sarah Salamander :-) Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Går så utrolig sjeldent på byn, men på lørdag blir det jente vorspiel og så på byn. Vet ikke hvor vi havner. Sikkert et sted for 25 år + ... Er det ok å gå med dongeri bukse på byn eller blir det helt på tryne?
Gjest LilSweetie Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Det går veldig fint! Jeans med en kul topp er vel noe av det vanligste du ser på byen. Bruker du høye hæler i tillegg blir det veldig bra!
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Ja det er vel det eneste jenter på byen går i nå for tida, med unntak av skjørt.....
Sarah Salamander :-) Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2006 Ja det er vel det eneste jenter på byen går i nå for tida, med unntak av skjørt..... ← JIPPI :-) Da er det bare å ta en tur på salg i dag og finne en gøy topp!! *SKÅL FOR SALGET*
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Det går veldig fint! Jeans med en kul topp er vel noe av det vanligste du ser på byen. Bruker du høye hæler i tillegg blir det veldig bra! ←
Gjest Chantal Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Det er da ikke på trynet. Kjempe fint med en kul topp til.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 Jeg går kanskje hver gang på byen med dongeribukse jo!
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 Jeans på byen går fint. De bør helst være veeeldig trange da og så må du ta høye hæler til.
Wonders Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 PS, om du ikke er komfertabel i heler, sett på noen kule som matcher noe av det andre flotte accessorie du kan ha på. Sånn fresher du opp en denim bukse. Glem ikke smykker asså....eller veska. Kjøp en ny, det er salg, unn deg det.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #10 Skrevet 23. juni 2006 Hvis du vil se eksempler på hva folk har på seg på byen så kan du f.eks gå inn på denne siden: http://www.stureplan.se/ (den siden er riktignok svensk, men moten er jo omtrent den samme som i Norge). Trykk på der det står "bild" oppe til venstre. Artig å se hva folk har på seg, og hvordan de er sminket!
Colargol Skrevet 23. juni 2006 #11 Skrevet 23. juni 2006 Nå går jeg aldri i bukse da, men det er jo bare meg! Jeans for de som liker det synes jeg bare er kjempe tøfft særlig fordi da skal det så lite til å se bra ut, trenger ikke bekymre seg for hvite legger osv. Men jeg går kanakas over de som doller seg opp til det ugjenkjennelige på byen. Sminke og ekstreme utringninger! Det virker bare desperat! Jeg synes at de de mer ekstreme kjolene og høyhelte skoene skal spares til fester eller selskap man skal i jeg! Blir man alt for glitrende på byen hver helg så har man liksom brukt det litt opp. Hva skal man da gjøre når det kommer større anledninger?
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #12 Skrevet 23. juni 2006 Hvis du vil se eksempler på hva folk har på seg på byen så kan du f.eks gå inn på denne siden: http://www.stureplan.se/ (den siden er riktignok svensk, men moten er jo omtrent den samme som i Norge). Trykk på der det står "bild" oppe til venstre. Artig å se hva folk har på seg, og hvordan de er sminket! ← Kult å se hvor forskjellig stil folk har. Designervesker er tydeligvis populært i Sverige! Noen av blondinene var kanskje LITT oversminka, haha!
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #13 Skrevet 24. juni 2006 Jeg synes det kan være veldig fint med skjørt eller kjole når man skal ut på byen. Bare det ikke blir altfor kort, da! 80% av jentene har sikkert på seg dongeribukse, så det er morsomt å se folk som går kledd litt annerledes. Men man må selvfølgelig ta på seg det man føler seg mest komfortabel i.
Gjest Cerise Skrevet 25. juni 2006 #14 Skrevet 25. juni 2006 Hvis du vil se eksempler på hva folk har på seg på byen så kan du f.eks gå inn på denne siden: http://www.stureplan.se/ (den siden er riktignok svensk, men moten er jo omtrent den samme som i Norge). Trykk på der det står "bild" oppe til venstre. Artig å se hva folk har på seg, og hvordan de er sminket! ← Hehe, morsomt å se. Mye alvorlig posing her altså!
Transe Skrevet 26. juni 2006 #15 Skrevet 26. juni 2006 Det er mer enn nok jenter i jeans ute. Ta på deg skjørt eller kjole. Flest gutter liker det.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #16 Skrevet 26. juni 2006 Bruk akurat det du føler for du, olabukse er hvertfall helt "riktig". Det er ikke alle som er kjole/ skjørte jenter/ damer, men det kan være finere enn bukse i mange tilfeller
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #17 Skrevet 26. juni 2006 Hehe, morsomt å se. Mye alvorlig posing her altså! ← Hehe, ser ut som mange har stått og øvd seg framfor speilene hjemme!
Sahara Skrevet 26. juni 2006 #18 Skrevet 26. juni 2006 Det er mer enn nok jenter i jeans ute. Ta på deg skjørt eller kjole. Flest gutter liker det. ← Gjør de det? Kan vel være vel så sexy med en kul jeans og stilig topp. Og selvfølgelig høye hæler!
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #19 Skrevet 26. juni 2006 Gjør de det? Kan vel være vel så sexy med en kul jeans og stilig topp. Og selvfølgelig høye hæler! ← Helt enig, jeg er gutt og syntes damer i jeans er kjempe sexy:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå