Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Jeg letter etter informasjon etter et porsgrunnservise,men vet ikke hva serviset heter. Noen som vet om det finnes noen nettsteder med oversikt over porsgrunnservise gjennom tidene?
Malia Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har også prøvd å finne noe om et service jeg samler på, men har ikke greid å oppdrive noe. Må nestenbare kikke i butikker tror jeg..
Cherie Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Du har ikke et bilde av servicet eller kan beskrive det?
Gjest Ts Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Finner du noe her? Hilsen Lille meg ← Nei, jeg sjekket den siden før jeg spurte her.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 Du har ikke et bilde av servicet eller kan beskrive det? ← Har ikke bilde. Det er mørkebrunt og grønt, mest brunt. Ser litt ut som om det det brune er litt slitt av enkelte steder, og det grønne kommer gjennom (det er ikke slitt, men er dekorert sånn). Det er heller ikke belagt med blank glasur.
Cherie Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 Tror du får ta med deg en kopp eller noe .. sånn at du kan vise den til butikkansatte. Det kan hende det er gått ut av produksjon.
Gjest ts Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 Tror du får ta med deg en kopp eller noe .. sånn at du kan vise den til butikkansatte. Det kan hende det er gått ut av produksjon. ← Hehe - klart det går an, men her spør jeg jo om noen vet noen nettsider hvor f.eks. porsgrunnservise gjennom tidene står.
Gjest -eline- Skrevet 23. juni 2006 #10 Skrevet 23. juni 2006 Hehe - klart det går an, men her spør jeg jo om noen vet noen nettsider hvor f.eks. porsgrunnservise gjennom tidene står. ← Jeg har ikke funnet noen i hvertfall. Websiden deres er katastrofe, den er så unyttig som det er mulig å få det til...
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #11 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har ikke funnet noen i hvertfall. Websiden deres er katastrofe, den er så unyttig som det er mulig å få det til... ← Enig, jeg var overbevist om at jeg ville finne ut alt jeg lurte på der - og at de hadde nettarkiv over alle serviser de har produsert gjennom tidene. Mitt problem er at jeg ikke har navn på serviset. Hadde jeg hatt det , kunne jeg kjapt googla og kommet meg inn på noen internasjonale nettsteder for å hente ut info.
Cherie Skrevet 23. juni 2006 #12 Skrevet 23. juni 2006 Porsgunn-sidene er jo rett ut dårlig reklame for Porsgrunn. Burde jo kunne bestille og alt mulig fra sidene deres...
Gjest Gjest som også leter etter gamme Skrevet 23. juni 2006 #13 Skrevet 23. juni 2006 Er det dette du leter etter : http://www.antiknet.no/PORSGRUNNSIDER/PORSGRUNN4.htm ?
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #14 Skrevet 24. juni 2006 Nei, er ikke det. På dette serviset er det grønne mer sånn at det skinner gjennom det brune på enkelte steder. Er dekorert så det ser slitt ut.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 24. juni 2006 #15 Skrevet 24. juni 2006 Ser ut som jeg har funnet det nå. http://images.replacements.com/images/imag...6895S0006T2.jpg Takk for hjelp folkens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå