Gå til innhold

Leter etter servise fra Porsgrunn

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg letter etter informasjon etter et porsgrunnservise,men vet ikke hva serviset heter.

Noen som vet om det finnes noen nettsteder med oversikt over porsgrunnservise gjennom tidene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg letter

Det gjør jeg ikke - jeg LETER. :sjenert:

Skrevet

Jeg har også prøvd å finne noe om et service jeg samler på, men har ikke greid å oppdrive noe. Må nestenbare kikke i butikker tror jeg..

Skrevet

Du har ikke et bilde av servicet eller kan beskrive det?

Skrevet
Finner du noe her?

Hilsen Lille meg

Nei, jeg sjekket den siden før jeg spurte her. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Du har ikke et bilde av servicet eller kan beskrive det?

Har ikke bilde.

Det er mørkebrunt og grønt, mest brunt. Ser litt ut som om det det brune er litt slitt av enkelte steder, og det grønne kommer gjennom (det er ikke slitt, men er dekorert sånn). Det er heller ikke belagt med blank glasur.

Skrevet

Tror du får ta med deg en kopp eller noe .. sånn at du kan vise den til butikkansatte. Det kan hende det er gått ut av produksjon.

Skrevet
Tror du får ta med deg en kopp eller noe .. sånn at du kan vise den til butikkansatte. Det kan hende det er gått ut av produksjon.

Hehe - klart det går an, men her spør jeg jo om noen vet noen nettsider hvor f.eks. porsgrunnservise gjennom tidene står. :)
Gjest -eline-
Skrevet
Hehe - klart det går an, men her spør jeg jo om noen vet noen nettsider hvor f.eks. porsgrunnservise gjennom tidene står. :)

Jeg har ikke funnet noen i hvertfall. Websiden deres er katastrofe, den er så unyttig som det er mulig å få det til...

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har ikke funnet noen i hvertfall. Websiden deres er katastrofe, den er så unyttig som det er mulig å få det til...

Enig, jeg var overbevist om at jeg ville finne ut alt jeg lurte på der - og at de hadde nettarkiv over alle serviser de har produsert gjennom tidene.

Mitt problem er at jeg ikke har navn på serviset. Hadde jeg hatt det , kunne jeg kjapt googla og kommet meg inn på noen internasjonale nettsteder for å hente ut info.

Skrevet

Porsgunn-sidene er jo rett ut dårlig reklame for Porsgrunn. Burde jo kunne bestille og alt mulig fra sidene deres...

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, er ikke det. På dette serviset er det grønne mer sånn at det skinner gjennom det brune på enkelte steder. Er dekorert så det ser slitt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...