Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er litt småforelska i en "kjendis". Han er ikke verdenskjent eller landskjent, bare kjent i nærområdet.

Mange går av hektene når de møter folk som er kjente. Og vil date de kun fordi at de er kjente. Så jeg er litt redd for at han skal tro jeg også er sånn.

Har snakka med han før han ble kjendis og da, så er ikke interessert sånn helt ut av løse lufta. Det håper jeg at han vet... :)

Synes egentlig han skulle vært en vanlig kjedlig type som ikke har bilder av seg trykket i avisa annenhver dag... For jeg er litt bekymra for groupies som før var mest typisk for rockeband medlemmer. Nå kan man være kjent på alle slags merkelige vis, og bli forgudet bare fordi at man er omtalt i media og "alle" i bygda vet hvem man er.

Han er ikke en rundbrenner, og jeg tror ikke han ville bli smigra av overfladiske "fans". Men hadde det blitt noe mellom oss, hadde jeg blitt litt sjalu alikevell.

Jeg bryr meg ikke så mye om feltet han er "kjendis" innenfor. Men det virker litt rart hvis jeg overhodet ikke viser interesse for det som opptar mye av livet hans? Så hva kan jeg spørre han om for å vise at jeg bryr meg og vil vite mer om han uten å virke oppslukt av det han driver med? For ærlig talt så er det noe jeg selv aldri kunne drevet med... Fatter ikke at han synes det er så fengende...

Er det foressten noen her som gjerne kunne prøvd seg på en mann bare fordi han har vært på tv eller i andre medier? Tror det finnes en del sånne mennsker rundt om kring! :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr vel egentlig ingenting om han er kjendis eller en helt vanlig mann så lenge du liker ham for den han er, ikke for det kjendisvinklingen har gjort ham til. Dersom du kjente ham før han ble kjendis bør han jo forstå at det er ham du liker?

Hvilket område er han kjendis innenfor? Musikk, idrett eller annet? Dette kan ha litt å si for hvordan du må forholde deg til omgivelsene hans.

Gjest Tanita
Skrevet

Hvor godt kjenner du han? Ikke usannsynlig at han kanskje har samboer/er gift eller liknende.

Gjest Gjest_Trådstarteren_*
Skrevet

Jeg kjenner han ikke, men har snakket litt med han. Og vi har noen felles bekjente... Jeg vet at han ikke har dame.

Hvilket område er han kjendis innenfor? Musikk, idrett eller annet?

Dette kan ha litt å si for hvordan du må forholde deg til omgivelsene hans.

Redd for å bli gjenkjent av veninner jeg vet er her. Så kan ikke svare helt konkret, men han er kjent innen en av de to;

Åssen bør jeg forholde meg til omgivelsene hans hvis han er kjent innen musikk?

Åssen bør jeg forholde meg til omgivelsene hans hvis han er kjent innen idrett?

Gjest gjest1
Skrevet

Hm, jeg henger med og jobber litt med endel småkjendiser.

Å være veldig groupie er vel ikke noe sjakktrekk nei, da blir du en knull i mengden og ferdig med det. Du må jo egentlig bare gjøre som du pleier å gjøre når du er forelsket, men passe på at det ikke misforstås.

Jeg kunne aldri gått for en fyr bare fordi han var kjent. jeg holder meg bevisst unna alle jeg møter i disse sammenhengene, fordi jeg vil jobbe med folk videre også.

Hvis du allerede nå er redd for at du kunne bli sjalu i et slikt forhold ville jeg tenkt meg nøye om. Sånne gutter møter masse folk (jenter), og de må være blide, og hyggelige mot alle. Er du da sjalu kan det misforstås. Det kan også gå andre veien, de damene liker ikke deg. Jeg har merket det selv, og jeg jobber bare med guttene.

Du skal være veldig hypp dersom du skal gå inn i noe med han slik jeg ser det; for det kan bli tøft

Gjest Tanita
Skrevet

Regner med det er musikk. Bare vær deg selv. For eksempel om han holder på med hiphop, så betyr det ikke at han ønsker en jente som går i hiphopklær osv. Mange som driver med f eks musikk, holder skjult at de har dame, nettopp pga at populariteten skal holde seg oppe.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg snakket med to ganske profilerte kjendiser om dette med damer. De har begge vært sammen med veldig pene jenter.

Begge sa til meg at "en dame er penest i joggebukse, tøfler og uten sminke" samt at de kritiserte damenes hang til å måtte sminke seg for å gå på bensinstasjonen.

De mener at en dame skal være seg selv, og være sporty. Greit å pynte seg til spesielle anledninger og sånn, men du trenger ikke kjole til daglig liksom.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjenner også til en del som er mer kjente enn han, men de får stort sett gå i fred nå de er her i bygda. De blir mer "overfalt" av damer når de er andre steder.

Og jentene de er bekjente og venner med får gjennomgå av og til. Ei veninne har opplevd sjalusi, stygge blikk og trusler fra andre damer...

Hadde nok vært litt bekymret hvis jeg var sammen med han, men å stole på typen er viktig i alle forhold. Så hvis jeg ikke har tillit til han, så funker det uansett ikke. Men damer kan være fæle og utspekulerte, og jeg ser for meg at enkelte kan gå langt for å få det som de vil.

Nå er han ikke akkurat Andreas Torkildsen eller en av gitarkameratene (Ali, kurt, askil og espen) heller da. Han er bare småkjendis i nærmiljøet. Men han blir nok bare mer og mer kjent da...

[qoute]Mange som driver med f eks musikk, holder skjult at de har dame, nettopp pga at populariteten skal holde seg oppe.

Ja, det er nok sant. Men jeg vet at han her er singel altså...

Jeg tenkte å ikke skrive dette, for det er litt skammelig...;

Jeg snakket med han på fest like før jul. Da likte jeg en annen, så jeg var litt avvisende. Men jeg vet ikke om han la merke til det, for vi snakket bare om helt vanlige ting, han prøvde ikke å sjekke meg opp eller noe.

Og det var i mars at ting virkelig begynte å gå oppover for han med det han driver med. Jeg har hatt et godt øye til han, men det er ikke før i det siste at jeg har fått opp øyene helt.

Tror ikke at han går å tenker på hvordan jeg var på den festen i jula, og han var sikkert ikke interessert i meg da. Men hva om han syntes at jeg var avvisende og tenker "Nå som jeg er kjent så er jeg bra nok for henne ja!" og synes jeg er like skrudd som andre "kjendisjegere".

Kanskje det som bekymrer meg mest.

Skrevet
Hvor godt kjenner du han? Ikke usannsynlig at han kanskje har samboer/er gift eller liknende.

:ler: Og den konklusjonen trakk du fordi?

Skrevet

Forrige inlegg var mitt...

Skrevet

Gjesteinlegget mener jeg altså

:ler: Og den konklusjonen trakk du fordi? 

Det lurte jeg og litt på. Stoore kjendiser er vel kanskje mer slik, men en som er kjent i sitt lille nærmiljø er nok ikke helt slik... ennå...

Gjest Tanita
Skrevet
:ler: for at hun ikke skal bli overraska om han har dame eller samboer! Mange kjente skjuler at de har et forhold for å oppnå mest mulig popularitet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...