Gjest TS Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Ja, jeg er blitt fridd til, men jeg er gift. Han som fridde, og vil ha meg, vet at jeg er gift, og sier at det bare er et fantasispørsmål... Helledussen! Skal jeg fortelle det til mannen? Er redd han tilter helt.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 TS her. Nei, det er IKKE en fantasi-tråd. Det er helt sant. Men det høres jo sprøtt ut. Jeg vet jo at jeg har en som sier han er så glad i meg, og sånt.... Men at han plutselig nå skulle FRI til meg..... det kom som et slags sjokk. Han vet jo så klart at det ikke er mulig eller ønskelig på noe slags måte, men tror det gir han et kick å bare skrive det. (SMS ja.... dritt) Jeg ønsker å si det til mannen min, men er redd det blir bråk.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Det er vel ikke noe å si så lenge det ikke er interessant? Herregud! Det er vel ikke nødvendig å lage bråk for noe som ikke er noe? Jeeeezez! Noen lager problemer av småting, asså!
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Så lenge du ikke har et forhold på si med denne mannen som har fridd, synes jeg ikke du skal si noe. Min kompis har også sagt på fleip at vi burde slå oss sammen, siden vi passer så godt sammen, men jeg har da ikke fortalt det til typen min. Det var da bare en fleip. Men dersom du har et forhold til denne mannen, er utro mot ektemannen din altså, synes jeg du burde få fingern ut snart. Dump enten den ene eller den andre, du kan ikke kjøre to tog samtidig.
la Flaca Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Du tar det vel ikke alvorlig at fyren frir på sms? Jeg tror ikke det er meningen...
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 Du tar det vel ikke alvorlig at fyren frir på sms? Jeg tror ikke det er meningen... ←
Carrot Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 jeg ble fridd til av en homofil kar en gang - helt seriøst ment altså fra hans side Sikkert like "seiøst" som det frieriet ditt - siden det er helt "safe" å fri under "umulige" omstendigheter mener jeg
Gjest *Snart medlem* Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 Tror ikke du skal ta det "frieriet" særlig seriøst, og du kan sikkert helt fint fortelle det til mannen din.
Gjest Miloine Skrevet 23. juni 2006 #10 Skrevet 23. juni 2006 Tror ikke du skal ta det "frieriet" særlig seriøst, og du kan sikkert helt fint fortelle det til mannen din. ← Ja, herlighet det er da ikke seriøst ment fra denne frieren! Om han mener det er han passe dum ihvertfall! Han vet jo at du er gift! Jeg har mange guttevenner jeg også som sier de er glad i meg, men de er glad i meg som venn, ikke forelsket! Dette kan du vel trygt fortelle til mannen din! Hvorfor skulle han tilte av det? Har han mistanke om noe eller grunn til mistanke forstår jeg hvorfor han ville tilte, som du sier! Men du og denne frierern er vel bare gode venner og ikke noe mer enn det! Du kan godt si det til din mann, men trenger vel strengt tatt ikke å fortelle noen ting så lenge du selv ikke er interisert i andre enn din egen mann!
Malama Skrevet 23. juni 2006 #11 Skrevet 23. juni 2006 Dersom du føler at dette ikke er noe du kan fortelle mannen din, så spørr deg selv hvorfor.... I et vanlig forhold der det ikke er noe unormal sjalusi eller grunnlag for sjalusi er det ikke farlig å si noe sånt. Når du mener det kan bli bråk, så må det komme av noe med din samvittighet eller noe? Det må jo ha vært en vill spøk, noe komplett useriøst. Og kan du ikke fortelle din mann om det.... så er det noe som skurrer. Med mindre du tror det er litt seriøst, og i så fall er det DEFINITIVT noe som skurrer.
Trampe Skrevet 23. juni 2006 #12 Skrevet 23. juni 2006 Jeg ble fridd til på et russekort en gang... Nei, men ærlig talt. Gi meg en god grunn til at du ikke kan fortelle det til mannen din?? Jeg har fått en del oppmerksomhet gjennom de årene jeg og sambo har vært sammen. Jeg forteller det til sambo hver gang (om jeg ikke glemmer det) og han ler like mye hver gang. Han ser på det som positivt - andre menn vil ha det han har (eller noe sånt) Jeg skjønner ikke at det går an å reagere på at du får oppmerksomhet fra andre menn, med mindre du har et nærmere forhold til han som nå har fridd til deg. Er det en nær kompis eller en du har vært sammen med blir ting kanskje litt mer komplisert. Men sint? Niks.
Gjest Bellatrix Skrevet 23. juni 2006 #13 Skrevet 23. juni 2006 Du kan vel fortelle det til mannen, men uten å gjøre noe stort nummer ut av det? Det hele er jo bare dumt, så prøve bare å le av det. Og er han smsfrieren virkelig interessert så kutter du kontakten med han. Han må jo mangle noen antenner hvis han seriøst frir til en gift kvinne over sms.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #14 Skrevet 23. juni 2006 TS her. Denne fyren har en laaaaang historie med å være forelsket og glad i meg, og har drevet en del med sms-betrolelser i perioder. Det har vart over flere år. Saken er vel den at både mannen og jeg er lei av dette. Blir stadig overrasket over hva som kan komme inn på mobilen. Det kan være stilt i lengre tid, men så kommer det en fylle-raptus av et eller annet slag. Jeg føler egentlig bare synd på mannen når det gjelder hans forhold til meg. Har vært veldig klar på at jeg ikke er interessert, men det virker som om han ikke orker å bry seg om det. Han luller seg inn i en fantasiverden der jeg er dama hans.... Jeg kan godt overse smsèn, men føler at jeg bør fortelle det til mannen fordi han kan vite at denne typen ikke gir seg. Samtidig føler jeg at strikken er tøyd ganske langt, og mannen min begynner å bli kraftig irritert. Så om jeg lar være å fortelle, er det for å unngå bråk.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #15 Skrevet 23. juni 2006 TS her. Denne fyren har en laaaaang historie med å være forelsket og glad i meg, og har drevet en del med sms-betrolelser i perioder. Det har vart over flere år. Saken er vel den at både mannen og jeg er lei av dette. Blir stadig overrasket over hva som kan komme inn på mobilen. Det kan være stilt i lengre tid, men så kommer det en fylle-raptus av et eller annet slag. Jeg føler egentlig bare synd på mannen når det gjelder hans forhold til meg. Har vært veldig klar på at jeg ikke er interessert, men det virker som om han ikke orker å bry seg om det. Han luller seg inn i en fantasiverden der jeg er dama hans.... Jeg kan godt overse smsèn, men føler at jeg bør fortelle det til mannen fordi han kan vite at denne typen ikke gir seg. Samtidig føler jeg at strikken er tøyd ganske langt, og mannen min begynner å bli kraftig irritert. Så om jeg lar være å fortelle, er det for å unngå bråk. ← Herregud,ikke fortell det da og ignorer han fyren. La være å svar tilbake. Bytt nr.hvis det er nødvendig. Det virker jo som du nører opp om dette her. Siden han fortsetter med det her.
Gjest Bellatrix Skrevet 23. juni 2006 #16 Skrevet 23. juni 2006 TS her. Denne fyren har en laaaaang historie med å være forelsket og glad i meg, og har drevet en del med sms-betrolelser i perioder. Det har vart over flere år. Saken er vel den at både mannen og jeg er lei av dette. Blir stadig overrasket over hva som kan komme inn på mobilen. Det kan være stilt i lengre tid, men så kommer det en fylle-raptus av et eller annet slag. Jeg føler egentlig bare synd på mannen når det gjelder hans forhold til meg. Har vært veldig klar på at jeg ikke er interessert, men det virker som om han ikke orker å bry seg om det. Han luller seg inn i en fantasiverden der jeg er dama hans.... Jeg kan godt overse smsèn, men føler at jeg bør fortelle det til mannen fordi han kan vite at denne typen ikke gir seg. Samtidig føler jeg at strikken er tøyd ganske langt, og mannen min begynner å bli kraftig irritert. Så om jeg lar være å fortelle, er det for å unngå bråk. ← Men det er vel ikke deg han er irritert på. At han er irritert på sms-fyren skjønner jeg godt.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #17 Skrevet 24. juni 2006 Tsk, nevn det i en tilfeldig setning. Vet du hva han gjorde i forrige uke, da? Han fridde til meg! Tosk, idiot, dritt... *forbanne*
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #18 Skrevet 24. juni 2006 Jeg ble også fridd til for noen år siden av en ungdomskjæreste, og da hadde jeg vært gift i 5 år, noe han også visste. Dette var forøvrig 3. gangen han fridde til meg, men første gangen etter at jeg møtte mannen min. Har jeg sagt det til mannen min? Absolutt! Har vi ledd mye av det? Definitivt! Ser jeg på det som et stort problem? Absolutt ikke, dette er da bare komisk!
Frøken Pus Skrevet 25. juni 2006 #19 Skrevet 25. juni 2006 Har du lyst til å si det fordi at du egentlig er litt stolt over det? At mannen din skal bli litt sjalu og vise at du er HANS Hvorfor ikke?
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #20 Skrevet 25. juni 2006 Ja, jeg er blitt fridd til, men jeg er gift. Han som fridde, og vil ha meg, vet at jeg er gift, og sier at det bare er et fantasispørsmål... Helledussen! Skal jeg fortelle det til mannen? Er redd han tilter helt. ← Synes abselutt du skal løpe hjem og fortelle det med en gang. Slik at du får fjernet helgekosen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå