Gå til innhold

Erfaren eller ikke?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva foretrekker dere i en ny partner, en med erfaring eller en uten? Eller spiller det ingen rolle? En med mange "ferdigheter" har gjerne også mange å sammenligne med, det er vel ikke nødvendigvis noen fordel :sjenert:

Tenker nå på når man skal inn i et seriøst forhold, ikke på ONS :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vil nok foretrekke at han har NOE erfaring... Men har han hatt veldig mange damer vil jeg nok synes at det er litt ekkelt...

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde ikke likt at han hadde hatt en mengde ONS, og hadde han hatt mye erfaring i et eller noen få forhold så hadde det trolig vært mer seriøs(e) forhold.

Så jeg synes det er greit slik det er, jeg er hans andre forhold, og den andre han har sex med. (Men jeg skulle gjerne ønske at vi var hverandres første, han er min første, så det er merkelig å tenke på at han har hatt noen før meg)

Gjest gjest1
Skrevet

Erfaring fra forhold er jo noe annet enn erfaring fra ONS...

Fint om han har erfaring fra forhold, men ikke bra dersom han har låst seg fast i en rutine heller

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Ville ikke likt dersom jeg merket at han hadde veeeldig mye rutine. Men ikke en som ikke aner hva klitoris er heller, for å si det sånn.

Skrevet

Var bra at min første hadde massevis av erfaring :) Hun lærte meg godt og visste hva hun selv ville, noe som hjalp meg til å kunne gi henne det hun ville ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...