Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Har unger som er glad i fiskepudding, men jeg blir så lei av den - stekt i skiver med poteter og revne gulrøtter og smeltet smør. Har du et bedre forslag ?
tommeline Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Kjøper sånn fløtepudding (rund). Lager hvit saus som jeg varmer puddingen oppi (hel). Godt å ta litt reker i like før servering. Serverer med poteter og kokte eller revne gullerøtter. Kanskje ikke noen revolusjonerende måte å servere fiskepuddingen på, men ett alternativ til stekt i alle fall...
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Enten varm eller kald med salat og godt brød til. Eller med ris, noen stekte grønnsaker og en chilisaus. Kald til brødskiver, med reker. Eller i pitabrød med salat. Eller eventuelt poteter, hvitsaus, reker, og gulerøtter... Masse muligheter! Fiskepudding er så anonym på smak at den passer til det aller meste.
Arkana Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Karrisaus, poteter, kokte gulrøtter og brokkoli.
Vela Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Spiser det oftes i sånne butterdeig skjell, varmet opp i hvit saus med reker og erter. mmm...
Gjest Hedda Gabler Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Hadde helt glemt at fiskepudding er godt! Vi spiser den med hvit saus, revne eller kokte gulrøtter, poteter, karri og sitron.
Pasha Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 Lager fiskepudding i skjell sammen med reker og hvit saus. over klemmer jeg gjerne litt sitro.
Krista83 Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 Jeg synes i grunn fiskepudding er best stekt på grovbrød mes ketchup. Men så må det være en bestemt type fiskepudding som de bare selger i haugesund og omegn samme med grovbrødet...
Gjest Tyr Skrevet 24. juni 2006 #9 Skrevet 24. juni 2006 Her i huset spiser vi ofte fiskepuing, jeg steker den og som tilbhør har jeg potetmos, stekt glassert løk og litt sandfjordsmør.
Gjest Hilde79 Skrevet 24. juni 2006 #10 Skrevet 24. juni 2006 Server med bacon... veldig godt. Ikke akkurat slankende men.... drit og dra
Gjest Aloha Skrevet 24. juni 2006 #11 Skrevet 24. juni 2006 Fiskepudding er godt! Mmm... Serveres på flere måter hjemme hos oss; - steker den og har tilbehør som f.eks. grønnsaker, potetmos, ris, salat el.l. - lager hvit saus, potetmos og rasper gulrøtter. Herlig! - deler den i biter og har i fiskesuppe, med varme rundstykker ved siden av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå