Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Får vi noen gang denne mannen ut av landet? http://www.vg.no/spesial/bakgrunn/?id=668 Rekk opp handa om du tror at Norge noen gang får sendt Mullah Krekar ut av landet. Jeg tror ikke vi blir kvitt han
Gjest Embla s Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 På kveldsnytt nå sa de at han ønsker å dra, men mangler reisedokumenter. Bjarne H. Hansen kvitterte med å tilby han papirer på dagen
loffen Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Håper Bjarne får ham ut snarest! Men jeg tør ikke rekke opp hånda nei.
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Han forsvinner, one way or the other. Men hvor lang tid det tar, se dét er ganske usikkert. Internasjonal folkerett er vanskelig sånn, den beskytter til og med folk vi ikke kan utstå.
Cognizance Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 Internasjonal folkerett er vanskelig sånn, den beskytter til og med folk vi ikke kan utstå. ← Jeg synes egentlig det er veldig kult hver gang slikt skjer Toleranse mot det man ikke liker eller tilogmed forakter og hater er kjernen i demokratiet.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #6 Skrevet 22. juni 2006 Jeg tror det er tryggest at han er her i landet - da vet vi hvor vi har ham og hva han driver med. Tar jeg ikke veldig feil, så vet man også hvem han snakker med og hvem han har annen kontakt med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå