Malou Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 (endret) Jeg har lyst til å lakke tåneglene gullfarget, men har desverre ennå ikke funnet en ordentlig fin, dekkende gullfarget neglelakk. Noen her inne som kan tipse meg om en? Endret 22. juni 2006 av Malou
Gjest Tanita Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 (endret) Creative Nail Design har flere i gull. Blant annet en som heter "Buried Treasure" #163. Og disse lakkene holder seg fin i årevis om du skrur toppen på flasken godt på. de selges hos negledesignere eller også enkelte hudpleiesalonger. Neglakademiet har de. Endret 23. juni 2006 av Tanita
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har en fra Versace, men den er ikke sånn klar gull som jeg tror du er ute etter.
ZIBRA Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 TL design har en kjempefin gullfarge som dekker godt. Den er litt vanskelig å legge på, den er ganske tjukk.. Men det er nok enklere på korte tånegler enn på lange fingernegler.
Malou Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2006 Takk for tips. Jeg tror jeg må satse å finne noe hos en negledesigner her i Danmark.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #7 Skrevet 24. juni 2006 Creative Nail Design fins i alle land. ← Har de noe av det i noen parfymerier i Bergen eller?
Veronal Skrevet 24. juni 2006 #8 Skrevet 24. juni 2006 For to år siden gikk jeg inn for å få meg gullneglelakk. Problemet var at jeg aldri ble kvitt fargen - et gulskjær ble sittende igjen i neglene og legen som så tærene mine i en annen forbindelse klarte å diagnostisere meg med neglesopp i forbifarten. Heldigvis vokser negler og tilslutt klarte jeg å bli kvitt mine gule negler.
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2006 #9 Skrevet 24. juni 2006 For to år siden gikk jeg inn for å få meg gullneglelakk. Problemet var at jeg aldri ble kvitt fargen - et gulskjær ble sittende igjen i neglene og legen som så tærene mine i en annen forbindelse klarte å diagnostisere meg med neglesopp i forbifarten. Heldigvis vokser negler og tilslutt klarte jeg å bli kvitt mine gule negler. ← Jeg kjøpte en gullneglelakk jeg også. Så ut som om jeg røyket 100 om dagen
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #10 Skrevet 24. juni 2006 Oi.. jeg ville brukt en blank lakk under, for sikkerhets skyld. Jeg brukte en rød lakk direkte på fingerneglene for noen år siden, og hadde gule negler i lang tid etter det. Det så ikke ut!
Gjest Tanita Skrevet 25. juni 2006 #11 Skrevet 25. juni 2006 Har de noe av det i noen parfymerier i Bergen eller? ← De selges ikke hos parfymerier men hos negledesignere og enkelte hudpleiesalonger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå