Gå til innhold

oppblåsbar overnattingsseng

Anbefalte innlegg

Skrevet

På blant annet Jysk får man kjøpt oppblåsbare senger/madrasser til overnattingsgjester. De ser jo egentlig ganske så behagelige ut, men er det noen som har prøvd slike? Hva er i såfall dine erfaringer?

Vi tenker å ha dette som alternative gjestesenger altså.

På www.jysk.no sine nettsider så kan du se hva slags madrass det er jeg mener. Klikk på tilbudskatalogen som ligger på siden. Madrassen finner du på side 8.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en sånn, 120 bred tror jeg. Vi har i alle fall ligget to stykker på den. God å ligge på, men den bråkte litt (kan ha hatt med underlaget å gjøre).

De pumpene som du kan kjøpe til fungerte dårlig!!! Ble til at vi blåste opp madrassen, og det tok sin tid!

Gjest Gjest
Skrevet

Har lagt på sånn. De støyer veldig, men er relativt behagelige å sove på som gjest.

Skrevet

Har en oppblåsbar madrass som er 140 cm bred. Vi har brukt den på ferie og til å sove på selv når vi pusset opp. Sover veldig bra på den. En gang vi overnattet hos familie, endte det med at vi blåste opp den fordi sengen var så ubekvem ;) Hvis vi får mange overnattingsgjester, kommer den nok til å bli brukt.

Skrevet

Jeg har sovet på sånne, og de er behagelige å ligge på. Mitt problem er at jeg fryser vettet av meg, fordi madrassen "suger" varmen ut av meg. Så jeg kan overhodet ikke sove på sånne madrasser, selv ikke med ørten pledd under meg (men så er jeg en liten frysapinn da... :sjenert: )

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke prøvd de fra Jysk, men en liknende variant. Den hadde en elektrisk pumpe som blåste opp madrassen, veldig praktisk. Antagelig var dette en dyrere variant enn den fra Jysk. Den bråkte i hvert fall ikke.

Skrevet

Hørtes jo ikke så ille ut dette her. Om man legger f.eks et teppe under madrassen, så vil den kanskje ikke støye så mye heller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...