Pepita Skrevet 2. juli 2006 #42 Skrevet 2. juli 2006 Et par mnd etter vi ble sammen vel... Litt sær jeg...
Gjest Chrizzy Skrevet 3. juli 2006 #43 Skrevet 3. juli 2006 (endret) Med oss tok det over 2 måneder. Det var mye på grunn av han. Han sa at han alltid var slik når han traff ei jente han likte godt. Han har hatt 2 lange forhold før meg, da var det også slik. Men i mellom der har han vært med endel jenter (han er rå-kjekk!!!), og da har det skjedd så fort som mulig. Syntes det var litt søtt jeg. Vi lå på sofan å klinte nesten hver dag i en hel evighet før vi gjorde det. Jeg syntes det var vanvittig romantisk, spennende, herlig!! Det var noe nytt med en mann som holdt igjen. Han er bare super Å nå skal vi snart gifte oss Tror nok vi hadde vært sammen enda selv om vi hadde gjort det tidlig. Men jeg er glad for at det ble slik det ble Endret 3. juli 2006 av Chrizzy
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #44 Skrevet 3. juli 2006 Siste erobring; En jeg har kjent i flere år, møtes på fest og ble litt kosete. Så ble det 14 dager med heftige smser før vi endelig fikk sjansen igjen. Og den utnyttet vi!!!
Gjest Mea Culpa Skrevet 4. juli 2006 #45 Skrevet 4. juli 2006 Første gangen vi traff hverandre faktisk. Men nå skal det legges til at vi traff hverandre på internett, og pratet masse sammen der i ca to måndeder, før vi traff hverandre på ordentlig. Han bor i England og jeg her i Norge så vi har hatt et avstandsforhold en stund nå. Men det blir bare bedre og bedre for hver gang vi treffer hverandre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå