Lillie Skrevet 24. juni 2006 #22 Skrevet 24. juni 2006 Ventet vel rundt en måned. Men da var vi "nøden" ja, og hverken han eller jeg klarte å vente lenger
Gjest StoreSky Skrevet 25. juni 2006 #24 Skrevet 25. juni 2006 Tja, brukte fredagen på å sjekke han opp, og jeg merket at han var ikke så motvillig..Dagen etter avaserte vi til nesten sex i en park - men det kom noen gående, hehe. Klokken ni på morgenen dro jeg han med hjem. Klokken halv ti dra han for å rekke båt hjem. (ja, 1/2..) åå...så fornøyd jeg var!! (hadde ikke tenkt at det skulle bli noe mer, rent ONS, men tre dager senere hadde han oppsport mailadressen og jeg fikk en nyyydelig brev som sjarmerte meg i senk - nå er det et halvt år siden) Men min ex gikk det noen uker fra vi klina til sex - vi bodde begge så kronglete til.(var sammen i 9 år)
Ginen Skrevet 25. juni 2006 #25 Skrevet 25. juni 2006 (endret) En ukes tid etter at vi ble sammen. Men hadde kjent hverandre i noen uker. Endret 25. juni 2006 av Ginen
DrDexter Skrevet 30. juni 2006 #26 Skrevet 30. juni 2006 En dag Men vi hadde kjent hverandre mange måneder før den tid.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #27 Skrevet 1. juli 2006 Gikk en måned etter vi hadde blitt sammen. Og da hadde vi kjent hverandre i ca tre måneder. Men så er jeg ganske prippen i og med at jeg var jomfru før vi ble sammen. Hadde også sovet sammen og rota kraftig uten å faktisk ha samleie.
Velvet Skrevet 1. juli 2006 #28 Skrevet 1. juli 2006 Samme her. Sex først så ble vi sammen. ← Samme her. Han spurte meg i senga etter kosen om vi var sammen nå. Og det var vi. Forholdet varte i nesten 7 år.
Gjest gjesta Skrevet 1. juli 2006 #29 Skrevet 1. juli 2006 Koste og sov i samme seng på fredagskvelden.. Spurte på lørdagskvelden om vi var sammen nå, og det var vi Og hadde vi sex den kvelden Og neste morgen Nå har vi vært sammen i over et år, og forlovet
Gjest KA Skrevet 1. juli 2006 #30 Skrevet 1. juli 2006 Selv har jeg aldri følt at jeg var sammen med noen før vi har hatt sex. Underskriften på avtalen, liksom. Det er flere her som sier de har ventet med sex selv etter at de er sammen, og da er jeg nysgjerrig: hvordan "bestemte" dere at "nå er vi sjærster"?
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #31 Skrevet 1. juli 2006 hvordan "bestemte" dere at "nå er vi sjærster"? Når vi plutselig var med hverandre hele tiden, og så endelig kysset hverandre; da var vi "sjærster". Syntes ikke noe om å kysse på hvemsomhelst, et kyss kan være like intimt som sex, eller mer. Har f.eks. hørt at prosituerte ofte har en "ingen kyssing" deal med kundene.
Chiquita Skrevet 1. juli 2006 #32 Skrevet 1. juli 2006 Et par-tre timer fra vi møttes første gang, tror jeg... Og nå har vi vært sammen i 8 år, gift og 2 barn
Latsabb Skrevet 2. juli 2006 #33 Skrevet 2. juli 2006 Traff henne første gang på et diskotek, og to timer etterpå tok jeg jomfruhinna hennes. Etter ni måneder, pluppet det ut ei fin lita jente, og siden har det blitt to til. Og fortsatt sammen etter 20 år.....flink som jeg er
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #34 Skrevet 2. juli 2006 Traff henne første gang på et diskotek, og to timer etterpå tok jeg jomfruhinna hennes. Etter ni måneder, pluppet det ut ei fin lita jente, og siden har det blitt to til. Og fortsatt sammen etter 20 år.....flink som jeg er ← :klø: I profilen din står det at du er kvinne?
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #35 Skrevet 2. juli 2006 Det er aldri planlagt, men med alle 3 jeg har hatt sex med, har det gått nøyaktig 7 dager.
Gjest Grønn Frosk Skrevet 2. juli 2006 #36 Skrevet 2. juli 2006 Jeg tror faktisk vi venta ei uke. Mannen ville gå rolig fram
Gjest Jente18 Skrevet 2. juli 2006 #37 Skrevet 2. juli 2006 Vi hadde sex for første gang på femte "daten", ca. fire uker etter at vi møttes for alle første gang. Vi hadde vært på en fest med noen av vennene hans og på byen. Jeg hadde bestemt meg for å drikke svært lite og prøve å "holde meg i skinnet", ettersom jeg gjerne ville vente til jeg var helt sikker på om dette var noe å satse på. Vi var ikke sammen på dette tidspunktet. Men, litt alkohol + hodestups forelsket er ikke akkurat noen formel for avholdenhet. Husker det hele svært tydelige, der jeg lå og svevet ved siden av han i sengen. Jeg sa.. "Jeg vil ikke ha sex i natt. Første gangen vi har sammen skal være noe fint." Fem sekunder senere var vi i full gang. Vi angret faktisk begge dagen etterpå og det drøyde flere tre uker før vi hadde sex igjen. Ikke fordi vi ikke ville, vi var gale etter hverandre, men det føltes litt riktig å holde spenningen vedlike enda litt til, selv om vi faktisk allerede hadde ødelagt den. Tror kanskje vi lurte oss selv litt der, men nå har vi hvertfall vært sammen i 4 måneder og har et veldig bra sexliv
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #38 Skrevet 2. juli 2006 Vi hadde sex for første gang etter ca 1 år..Men det var med det å gjøre jeg ikke var klar før dess..Ble sammen i 8klasse, gjore det i 9 klasse..Vi er fortsatt sammen(vært sammen i over 3 1/2år nå)..
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #40 Skrevet 2. juli 2006 uff.. det tok vel kanskje en time.. :S han sjekka meg opp på danskebåten av alle ting, vi var på firmatur begge to.. Etterpå var jeg dødsflau og hadde fryktelig fylleangst og prøvde å gjemme meg på båten så jeg slapp å møte han igjen.. Heldigvis gjorde jeg det, og nå planlegger vi fremtiden sammen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå