Gå til innhold

Hvor lenge venta dere..?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet

Hørt mange som sier at hvis man ønsker et langtidsforhold så bør man vente en stund med å ha sex. Kjæresten min og jeg hadde oss etter bare 3 dager, men vi er sammen enda og har vært det i to år snart.

Hva med dere andre? hvor lenge venta dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest marthepia
Skrevet

Det var lenge!

Tro det gikk mange måneder før vi hadde sex.

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet
:overrasket: Det var jo en stund. Hadde vel regelrett blitt pling i bollen om jeg skulle venta så lenge.. :legrine: Huff... Har vel generelt ikke verdens beste tålmodighet heller!
Skrevet

:sjenert: Sånn ca 9-10 timer.

Vært sammen i 11 år i morra, har to barn. :)

Gjest gjesta
Skrevet

til oss gikk det vel også ca 6-7 timer. men hadde jo pratet lenge før det og følte vi kjente hverandre godt.

vi har også vært sammen i over 2 år og jeg "vet" at det er oss to :)

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Vi venta ikke i det hele tatt, men så visste jeg også at det var mannen i mitt liv. Vi har vært kjærester i snart nitten år. :)

Skrevet

Vi ventet nok ikke lenge, vi hadde sex samme dagen vi ble sammen (hadde kjent hverandre ca 4 mnd da). Neste uke har vi vært sammen 7 år.

Gjest Gjest
Skrevet

Ting gikk altfor fort i starten, men det roet seg heldigvis ned etter hvert:

Kraftig klining (som gikk over til onanering :rodme:) tok det ganske kort tid etter vi møtte hverandre IRL, men da hadde vi kjent hverandre (og egentlig vært sammen) 4-5 måneder før det. Oralsex husker jeg ikke når startet, kanskje 3 måneder etter vi møttes IRL? Samleie 8-9 måneder etter vi møttes IRL.

Var i 20 åra begge når vi ble sammen, og har nå vært sammen i ca 3 år.

Skrevet (endret)

Vi hadde sex noen timer etter at vi møttes første gang ... idag er vi gifte og har to barn ... Har vært sammen i 17 år :)

Jeg har tro på kjærlilghet ved første blikk ... var hodestup forelsket i ham fra første gang jeg så ham ... og han i meg ;)

Endret av Ava
Gjest Gjest
Skrevet

Noen timer? :D Ja, da føler jeg meg nesten litt prektig her. Vi hadde oralsex og alt den første gangen. Han fikk til og med skrubbsår på knærne og det var i det heletatt ganske heftige saker... pirrende å tenke tilbake på!

jenta

Skrevet (endret)

Borte

Endret av joje
Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Freckles
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ble sammen med en barndomskamerat da jeg var 15 år og 3 måneder, vi hadde sex noen dager før 16års dagen min. Vi var sammen i ca ett år etter det.

Da jeg var 18 rota jeg rundt med en gutt og hadde sex med han da vi hadde kjent hverandre i en måned. Ble sammen rett etter første sex. Det forholdet varte i 3 måneder.

Jeg og min nåværende type hadde sex etter å ha vært sammen i ett halvt år. Nå har vi vært sammen i snart 3 år.

Hvis man venter alt for lenge kan man miste gutten pga av det... Hvis han er litt nymphomaniac hvertfall! ;)

Men hvis han er "ordentlig og gammeldags" så er det kanskje greit å vente.

Skrevet

Jeg hadde sex med kompisen min før vi ble sammen. hadde vært venner en stund, og følelsene utviklet seg. nå har vi vært sammen i over 2 år :smile:

Gjest LilSweetie
Skrevet

Vi ventet ca en måned, så vidt jeg husker....?

Tror ikke det spiller noen rolle, hadde nok vært sammen fremdeles om vi hadde ventet en helg eller tre måneder :)

Skrevet

Øh, sånn 5-6 timer kanskje? :sjenert: Men nå er vi gift og har to skjønne små. :)

Skrevet

Tja ... hvis man regner fra den "offisielle" datoen vi ble sammen så var det vel en uke eller to ... men hvis man regner fra den datoen vi bruker som datoen vi ble sammen så var det vel 4 måneder eller noe ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Vi hadde sex i noen måneder FØR vi ble sammen offisielt. Vi brukte litt tid på å bestemme oss om hvorvidt vi skulle satse eller ikke, og hadde sex i mellomtiden.

Gjest Gjest
Skrevet

Samme her. Sex først så ble vi sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...