Gjest marthepia Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 I går kveld hadde jeg og sambo sex. Jeg satte meg på toppen og gjorde "min greie" Jeg følte på meg at han kom snart og sa til han "ta det med ro nå". Da sa han: "Skal ikke love noen ting (flira)". Jeg vil holde på lenger. Hva kan jeg si til han uten at det er frekt? Jeg kan liksom ikke si: "ikke kom så tidlig denne gangen da". Nei, det blir for dumt. Det virker ikke som han klarer å holde seg. Men sexn er god den! det vil jeg si
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 - har du det travelt? - nei, jeg tror vi stopper litt her jeg . (Så sitter jeg HELT i ro helt til jeg merker han roer seg.) - shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh (klarer ikke beskrive den lyden, men slik “roe deg ned lyd” som brukes på stressede hester og lignende) - NEI! Nå tar vi det rolig her! (Passer best når vi har “avtalt” at jeg styrer) Men et tips som du kan bruke er å runke han, og bruke start/stopp teknikken på han (runke han nesten til han kommer, stoppe litt, begynne igjen, osv. Noen bruker og press på penishodet for å stoppe utløsningen).
Gjest splæsj Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Si fra på forhånd, vel? "Kjære, i kveld vil jeg at vi skal holde på lenge/vil kjenne deg inni meg ekstra lenge", eller noe sånt. Trenger ikke gjøre det vanskligere enn det er vettø.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Jeg sier bare "Hvis du kommer fort må vi få den opp igjen og vi må gjøre heeele regla om igjen".
Gjest Erfaren mann Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Dette problemet har i all tid eksistert balndt unge gutte/menn. Sex er som alt annet her i livet . Jo mer erfaring jo bedre blir man. Det er mange som ser på 40 - 50 årige menn som gamle griser. Her tar de fleste totalt feil. Denne aldersgruppen er vel de som hvet hvordan en kvinne , ung eller gammel skal behandles seksuelt. Med årene setter man kvinnens behov i første rekke. Tenk først på kvinnens nytelse og deretter din egen. Din egen utløsning lærer du å kontrollere etter som erfaringen kommer. Det er egentlig dumt at unge kvinner ikke får oppleve dette, men i vårt samfunn er jo dette sett på som umoralsk.Det er jo forståelig, men likevel. Etter som årene går og håret gråner: " DET ER KVINNENS NYTELSE OG ORGASME SOM ER DET VIKTIGSTE. LA HENNE GI BESKJED NÅR HUN ØNSKER Å FÅ DIN UTLØSNING. MED ÅRENE KAN DU HOLDE PÅ I DET UENDELIGE FOR Å LA DET GÅ PÅ SEKUNDER NÅR HUN ER KLAR FOR DET" Neste gang dere jenter ser en grånende mann: tenk på alt han kan utføre som enge menn ikke klarer. Håper det ordner seg for TS. Men jeg tror det bare er tiden som kan gjøre det fullendt! Lykke til!!!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Det innlegget ditt om alder og erfaring får ikke meg til å skiftebeite til de eldre jaktmarker, nei. Jeg syns 20+ min med sex er helt toppers jeg! Og jeg får alltid mine orgasmer før han kommer. Avogtil er jeg bare litt egoistisk og vil ha fler, men det er mer noe kun kvinnfolk skjønner uansett hvor erfaren og gammal du er
Gjest Erfaren mann Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 Det innlegget ditt om alder og erfaring får ikke meg til å skiftebeite til de eldre jaktmarker, nei. Jeg syns 20+ min med sex er helt toppers jeg! Og jeg får alltid mine orgasmer før han kommer. Avogtil er jeg bare litt egoistisk og vil ha fler, men det er mer noe kun kvinnfolk skjønner uansett hvor erfaren og gammal du er ← Det skulle jo bare mangle at du skulle skifte beite, det var ikke det jeg mente i det hele tatt. Jeg konstaterte bare at det som er godt i dag, blir bare bedre med årene. Det er som å være en god amatør ( ikke negativt ment ) og en proff. Jeg kan ikke gjøre noe med det. Trening gjør mester hvet du! Er forresten veldig glad på dine vegne!
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 Jo så klart, men det er jo noe alle vet Vi har ikke tidsmaskiner ennå heller. Så det blir bedre med årene ja... jeg er nær ved å besvime hver gang den dag i dag fordi det er så voldsomt, betyr det at jeg da vil besvime under sex en gang i fremtiden?
Gjest Erfaren mann Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 Jo så klart, men det er jo noe alle vet Vi har ikke tidsmaskiner ennå heller. Så det blir bedre med årene ja... jeg er nær ved å besvime hver gang den dag i dag fordi det er så voldsomt, betyr det at jeg da vil besvime under sex en gang i fremtiden? ← Jeg håper da ikke det. Men har du tenkt over hvorfor voksne kvinner ikke har tenner seksuelt på yngre gutter. Svaret er at de vet hva de får av menn på sin egen alder. det må ligge et eller annet genetisk nedarvet i oss. Det at godt voksne menn sikler etter såkalt "Lammekjøtt" er heller ikke riktig. Vist er det flott å se på unge lettkledde jenter. Det er jo en fryd for øyet, men det ligger meget skjeldent en seksuell baktanke bak et estetisk syn. Jeg selv hadde følt meg utilpass ved å forsøke å få en ungjente på rygg. Jeg hvet ikke hva det ville gitt meg, men jeg tror jeg ville blitt svært skuffet. ( Selvfølgelig skal man jo ikke skjære alle over en kam ). Når dere føler at dere bllir iakttatt av oss gamlinger i 40 - 50 årene så er det for at dere er et vakkert skue. Det er svært få som sikler etter å få seg et nummer med dere. Takk og pris for kvinnen. Uansett alder.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #10 Skrevet 23. juni 2006 Det er vel individuelt. Har fått masse sleske forslag av eldre menn, men ikke alle så klart. jeg tror ikke det har noe med erfaring å gjøre, men rett og slett at jo eldre vi blir, jo mindre tenner vi på smågutter. Jeg kunne aldri hatt noen på f.eks 18 (er selv 20) og det er fordi jeg føler det er altfor ungt. Nå er vel ikke 2 år den store forskjellen når jeg kommer opp i årene, men det er forskjell på mannfolk på 18 og 24 f.eks.
Gjest Erfaren mann Skrevet 23. juni 2006 #11 Skrevet 23. juni 2006 Det er vel individuelt. Har fått masse sleske forslag av eldre menn, men ikke alle så klart. jeg tror ikke det har noe med erfaring å gjøre, men rett og slett at jo eldre vi blir, jo mindre tenner vi på smågutter. Jeg kunne aldri hatt noen på f.eks 18 (er selv 20) og det er fordi jeg føler det er altfor ungt. Nå er vel ikke 2 år den store forskjellen når jeg kommer opp i årene, men det er forskjell på mannfolk på 18 og 24 f.eks. ← Jeg syns det er en skam med disse jeg selv vil kalle for "gamle griser". Jeg selv har git kompliment til jenter som har vært utenom det vanlige. Men det kan være så som å kommentere vakre øyne etc. Jeg har alltid blitt takket for komplimentet med et smil. Desverre er det en del av den sleske typen du henviser til. men husk nå på at de er et unntak. De aller fleste er skikkelige mennesker. Be de dra dit pepperen gror neste gang du eventuelt blir utsatt for sånne typer. Hadde jeg overhørt et slikt sleskt forslg å så at du mislikte det, hadde jeg slått ham ned på flekken på dine vegne.
Trebarnsmor Skrevet 23. juni 2006 #12 Skrevet 23. juni 2006 Dette problemet har i all tid eksistert balndt unge gutte/menn. Sex er som alt annet her i livet . Jo mer erfaring jo bedre blir man. Det er mange som ser på 40 - 50 årige menn som gamle griser. Her tar de fleste totalt feil. Denne aldersgruppen er vel de som hvet hvordan en kvinne , ung eller gammel skal behandles seksuelt. Med årene setter man kvinnens behov i første rekke. Tenk først på kvinnens nytelse og deretter din egen. Din egen utløsning lærer du å kontrollere etter som erfaringen kommer. Det er egentlig dumt at unge kvinner ikke får oppleve dette, men i vårt samfunn er jo dette sett på som umoralsk.Det er jo forståelig, men likevel. Etter som årene går og håret gråner: " DET ER KVINNENS NYTELSE OG ORGASME SOM ER DET VIKTIGSTE. LA HENNE GI BESKJED NÅR HUN ØNSKER Å FÅ DIN UTLØSNING. MED ÅRENE KAN DU HOLDE PÅ I DET UENDELIGE FOR Å LA DET GÅ PÅ SEKUNDER NÅR HUN ER KLAR FOR DET" Neste gang dere jenter ser en grånende mann: tenk på alt han kan utføre som enge menn ikke klarer. Håper det ordner seg for TS. Men jeg tror det bare er tiden som kan gjøre det fullendt! Lykke til!!!!!! ← Min mann er 44 år (jeg er 30), og jeg må si at det er stor forskjell å ha sex med en litt eldre. Myyye bedre.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #13 Skrevet 23. juni 2006 Din egen utløsning lærer du å kontrollere etter som erfaringen kommer. ← Dette er min erfaring også. En mann som er godt voksen har lært seg til dels å kontrollere orgasmen sin. Skriver til dels fordi når jeg har styringa og overhører signalene jeg får, så går det så det jomer My pleasure...
Gjest marthepia Skrevet 25. juni 2006 #14 Skrevet 25. juni 2006 Jøss, her var det mange som svarte! Takk for svar folkens..
Gjest Gjest_Tålmodig_* Skrevet 28. juni 2006 #15 Skrevet 28. juni 2006 Dette er min erfaring også. En mann som er godt voksen har lært seg til dels å kontrollere orgasmen sin. Skriver til dels fordi når jeg har styringa og overhører signalene jeg får, så går det så det jomer My pleasure... ← Jeg er selv 28 år og singel. I påsken traff jeg en mann på 50 år. Jeg ble utrolig betatt av ham og det endte i sengen. Har aldrig blitt så sjarmert i hele mitt liv. Jeg må si at jeg følte meg usømmelig til å begynne med pga. den store aldersforskjellen. Men jeg må ærlig si at en større seksuell opplevelse har jeg aldrig hatt. At en så"gammel" mann hadde så mye å gi og kunne være så utholdende hadde jeg aldrig kunnet forestille meg. Jeg ble behandlet som en dronning i allt han foretok seg. Aldersforskjellen ble fort glemt. Det var bare og nyte og ta imot. Kan anbefales på det sterkeste. Jeg skal si disse gutta hvet hvordan de skal behandle en kvinne. Uten anger og frister til gjenntagelse i aller høyeste grad. Og ikke minst lærerikt!!!
Vela Skrevet 28. juni 2006 #16 Skrevet 28. juni 2006 Når vi ikke bare har en "kjappis" sier han ifra like før hen kommer så stopper vi litt, til han kjenner seg klar igjen.
Gjest anonym nå Skrevet 28. juni 2006 #17 Skrevet 28. juni 2006 Min erfaring er også at menn som er 40 +++ er mye mer erfarne og bedre elskere. De har en helt annen tålmodighet og tar mer hensyn til kvinnens behov. Jeg er 33 og har en elsker på 45. Heeeeeeeeeeelt perfekt. Aldri hatt et bedre sexliv. Og jeg har vært plaget av nedsatt sexlyst etter en periode, da spenningen forsvinner og ting blir kjedelig. Men denne mannen har jeg hatt i 2,5 år nå, og jeg blir aldri lei, kroppen tenner umiddelbart i han sin nærhet.
Gjest KA Skrevet 28. juni 2006 #18 Skrevet 28. juni 2006 Jeg håper da ikke det. Men har du tenkt over hvorfor voksne kvinner ikke har tenner seksuelt på yngre gutter.← Vel, nå har det seg jo slik at mange kvinner rundt de 40-50 ser seg om etter yngre elskere. Selv har jeg ingen preferanse når det gjelder kvinner, så lenge de kjenner kroppen sin godt -- men det er det slett ikke alle som gjør. Jeg ville likevel ikke funnet på å argumentert at "jo eldre hun er, jo bedre kjenner hun seg selv", fordi dette er veldig individuelt. Erfaring har ingenting med alder eller antall forhold å gjøre. Du kan ha ligget med 100 personer og fortsatt ikke lært noe, eller du kan ha ligget med bare én og lært MYE. Kvinnene jeg har vært sammen med har vært av forskjellig alder med et sprik på over ti år, men har ikke funnet noe samsvar mellom alder og erfaring. Menn, vil jeg tro, varierer like mye. Selv kjenner jeg meg ikke igjen i din beskrivelse av unge menn, da jeg alltid har prioritert hennes nytelse over min egen, og eneste problem jeg noen gang har hatt med utløsning er at det tar meg lang tid å komme. Når folk har preferanser hva alder angår, har dette mer å gjøre med smak og behag og stereotyper enn noe annet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå