Ruby Skrevet 18. desember 2002 #1 Del Skrevet 18. desember 2002 Har i det siste lagt merke til at jeg får noen mailer i retur som jeg aldri har sendt ut, med beskjed om at denne mailen inneholdt et virus.... Får også veldig mange mailer som er blanke inn på hotmailen. Noen som vet noe mer om dette? Setter pris på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. desember 2002 #2 Del Skrevet 18. desember 2002 Jepp! Hvis du står i adresselista til noen som har virus på sin PC, så vil det i mange tilfeller videresendes virus med ditt (og alle andre i adresselista sitt) navn. Regner med at det er gjort sånn for at det ikke skal være så enkelt å finne ut hvem som har viruset. Og når viruset da ikke kommer frem, så vil det sendes en melding til DEN mail-adresse.. for du står jo som avsender. Ble dette litt "morra-trøtt-forvirrende"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 18. desember 2002 #3 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg pleide å få slike jeg også. Da lot jeg den mailadressen være forbeholdt "søppel-bruk", mens jeg ordnet en ny og hadde til min msn på hjemmemaskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå