Gjest Edel-Mari Skrevet 25. februar 2007 #41 Skrevet 25. februar 2007 Vi var en guttegjeng på 10 som snakka om pupper.. Alle ble enige om at PUPPESTØRRELSE teller mye.. ← og det dere kom frem til VAR? hadde vært fint å opplyse om det oxo vettu. mine er store, fyldige med brune struttende knopper. ikke henger dem heller. en fin d-cup. elskere puppene mine. guttene gjør det også.
Frigg Skrevet 25. februar 2007 #42 Skrevet 25. februar 2007 Vel, en slank jente m store pupper = digg. Klart det er bedre m en dame med bra pupper enn en dame m lite/ikke pupper. Små pupper er ikke mye sexy akkurat. ← Tusen hjertelig takk :icon_frown:
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2007 #43 Skrevet 25. februar 2007 men store hengepupper er heller ikke det vakreste... Fysj og fysj.
Gjest Luci Skrevet 25. februar 2007 #44 Skrevet 25. februar 2007 Har stor c-cup og er normalt bygd. De er pene, faste, passer kroppen min og guttene elsker de. Om de noen gang begynner å henge skal de løftes, men jeg håper jeg slipper silikon. har fått beskjed om at "følelsen er en stor del av opplevelsen". (Puppesafari comes to mind..)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå